Gå til innhold

Trenger litt trøst i dag.. :(

Anbefalte innlegg

Nå er det 8-9 dager til jeg venter tr som jeg håper jeg slipper å se noe til på rundt ett år.. men jeg tror ingenting på det!! Tror av en eller annen markelig grunn at jeg ikke kan bli gravid..HJEELP!! Tenk hvis det er sånn da.. Jeg har absolutt ingen symptomer på verken tr eller graviditet selv om jeg pleier å ha ømme brystvorter i disse tider.. har ikke det engang:(

Jeg er frustrert og føler at det ikke kommer til å bli min tur noen gang...

PS Unskyld sytingen min.. Noen andre som har det sånn i dag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6748530-trenger-litt-tr%C3%B8st-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da Petrinemor. Du kan jo være gravid selv om du ikke har noen spymptomer? Synes jeg leste en tråd om det her i går. Se om du finner den du! Jeg har IKM neste uke, og har heller ingen symptomer. Ingen ting som tilsier at jeg er gravid eller at TR kommer. Men jeg er merkelig rolig. Har jo ikke prøvd lenge, og regner med det ikke klaffer denne gangen.

Ta deg en tur og tramp ut litt frustrasjon, bruker hjelpe for meg i alle fall.

Trøsteklem og lykkeønskninger!

Hei hei

Du trenger jo ikke å ha noen symptomer... du kan være gravid :)

Jeg kjente ingenting i mitt første sv.skap før uke 6.

Har du ikke ømme brystvorter nå og alltid bruker det kan jo det være et godt tegn.:)

Lykke til a ;)

trøsteklem

Føler det sånn i perioder jeg også. Jeg husker sist jeg var gravid, fikk jeg totalt sammenbrudd foran samboeren min etter at vi hadde prøvd en stund og sa at jeg følte det på meg at jeg ikke ble gravid. Samme mnd ble jeg det. Har nå holdt på i fem pp for å lage nr to, og er i peioder helt på "felgen". Men så går det over når det nermer seg EL og IKM igjenn, og jeg føler ny guts! Bare stå på du så sitter spira der til slutt.!!

Tusen takk dere :)

Jeg hadde kjempe ømme brystvorter da jeg en gang i tiden var gravid..

Håper det stemmer at hvert svangerskap oppleves forskjellig..

Håååper.. syns det er et slit med denne prøvingen må jeg bare innrømme.. kan bli mye stress og fokusering på det.. har bare lyst å ha en deilig kveld med min kjære med mye kosing uten å tenke på babylaging.. Kan jo det nå da, i og med at el mestsannsynlig er over (hvis jeg har hatt det da).. men har helt mistet lysten av dette jeg..

Da kan vi syte litt sammen :)

Alt er galt idag...

* negativ test

* vondt i magen og tanta er nok like rundt hjørnet

* vond fot pga at jeg tråkket over i går. derfor hjemme fra jobb idag

* hjemme alene til kl 22 i kveld... KJEDELIG!!!

Hadde jo innstilt meg på at å bli gravid kom til å ta litt tid. Men er kjedelig når man har gått og hatt mensvondt i 14 dager og håper at det kanskje er en liten spire der, og så er testen så negativ som den kan bli... Sukk

Annonse

Uff, jeg føler med deg!! Sånn hadde jeg det sist pp.. Hadde utroolig mange tegn på at jeg var gravid og trodde nesten jeg var det.. helt til den fordømte tanta kom!! Arrrg, kjedelig det der.. Men så gikk det noen dager så ble jeg positiv igjen.. tenkte at denne mnd skal vi være skikkelig flinke og stå på i ett sett til el er over.. Nå er vi på latsiden.. jeg orker ikke et minutt med sex til.. hehe

Uff..

Men du? Når ventet du tr?

Venter mens enten idag eller i morgen. Tror nok ikke den kommer før i morgen. SÅ da blir det vel en liten BiM pause. Mest gøy å være inne her fra EL til IKM.

Hvor mange perioder har dere prøvd? Vi er bare i 3pp... 4pp fra i morgen?? Hadde jo forventet at det kom til å ta litt tid å bli gravid. Derfor litt "irriterende" å se alle som blir gravide i 1pp... Sukk

Jeg syns det er litt irriterende å se de der som får det til med en gang jeg og.. Men litt glad på deres vegne må man jo være (med en liten anelse av bismak).. hehe

Vi har prøvd siden februar.. da meden ganske avslappet holdning.. de siste ppene har vi stått på som bare hjuling.. nesten så jeg ikke orker mer.. Så vet ikke hva jeg skal si jeg mer eller mindre 7 pp

Men må jo det skal det bli barn på oss :)

Hei! Sender deg en stor trøsteklem jeg!!! =) Jeg sier som de andre her, at du kan jo være gravid selv om du ikke har fått noen symptomer. SÅ håpet er ikke ute. Krysser fingrene for at du tester pos. om 8-9 dager!!! =)

Vet hvordan det er å tenke slik som du gjør. Det er ikke lett å bestandig prøve å tenke positivt. Får bare bite tennene sammen og gjøre så godt vi kan. Mer kan vi ikke gjøre, så blir man frustrert, lei og deppa, så er det ikke syting (så du skreiv det) Bra vi har dette stedet her, der vi er flere i samme situasjon. =)

Har det slik i dag jeg også. Har ligget på soffaen men masse tårer strømmende på. Så redd vi aldri kan få barn. Jeg slutta med p-pillen for lenge siden. Så har hatt sex uten prev. i mange mange måneder før vi startet aktivt med prøvingen (med el-tester fra 1pp, og temping litt senere) Skal litt til at vi aldri traff EL før vi startet aktivt. Jeg vet at jeg har EL. Har vært på sykehuset til gyn. og tatt innvendig UL, men ikkeno galt med meg. Så skjønner ikke dette.

Ønsker deg masse lykke til!!! Håper spira snart sitter i magen din! Stooor klem

Annonse

Kanskje greit at dere prøver i hemmelighet... Vi giftet oss i juli og nå forventer alle at det skal bli baby snart. Det irriterer meg at folk alltid skal drive å spørre. Heldigvis er ikke familiene våre sånn masete, men slitsomt når kolleger spør hele tiden. Spiren kommer vel når den kommer... Er ikke så mye mer å gjøre med det

Var den til meg? =)

Vi er ihvertfall inne i vår 10. aktive pp.

Begynte på vår 1.pp samtidig som et vennepar. De vet ikke at vi prøver da. Klaffet for de med en gang, og de har nå fått en liiiten bebis. Føles så urettferdig!

Hvor mange pp`er vi hadde før den tid, vet jeg ikke. Vi ønsket oss barn, men det var ikkeno hast, så tok det helt med ro og tenkte ikke på EL. Så med en babyboom i omkretsen vår, så ble jeg så verpesjuk og startet med el-testing.

Hvor mange pp`er har dere da? Står kanskje her et sted men.. =)

Hehe, den var til deg ja :)

Vel jeg kastet plasteret for godt i februar.. Prøvde da uten å finne ut av el osv.. Dette er min 2 pp med testing av el, og med sex selv de dager vi ikke har lyst..

Men jeg kan si at vi har prøvd å få barn i ca 8 pp.. bare uvitenhet gjorde at vi ikke testet hvor el var i syklusen.. hadde aldri hørt om el tester og temp osv.. hehe, til jeg fant denne siden

Uff, syns jeg sliter litt selv jeg.. men når jeg ser de som har prøvd skikkelig i 10 pp og mer så blir jeg skikkelig lei meg.. syns det er så utroolig urettferdig!! Føler litt på meg at jeg er på vei i den retningen jeg og.. Men håper jo på det beste.. selv om det er vanskelig noen ganger

hei..

jeg også har fått det for meg at jeg ikke kan bli gravid.. kan liksom ikke se det for meg.. har ingen grunn til å tru det, men jeg bare gjør det... skikkelig trist er det..

håper det sitter en spire hos deg dah :)

Ikke unnskylde det da petrinemor!

Vi har det ALLE sammen sånn til tider, og det er både slitsomt og vanskelig å takle.

Det går over igjen, og alt ordner seg.

Sender deg en stor varm klem, håper det hjelper litt

************************KLEMME**********************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...