Skilpadden Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Vi var hos legen i stad, og da fikkv i høre den deilige hjertelyden. Datteren vår på snart 2 var også med, og hun ble helt rar i ansiktet når hun hørte hjerteslagene. Etter legebesøket har hun sagt flere ganger "hørte babyen. Mamma baby i magen!" Det er så koselig. Er glad nå!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, det er en deilig lyd! =) Husker godt hvordan jeg følte meg første gangen jeg fikk høre den. Jeg svevde resten av dagen tror jeg. =) Morro at storesøster også var med! Gled deg bare til Ultralyden. Har nettopp vært på min, og det var jo bare heeelt utrolig herlig! Lykke til videre!
Skilpadden Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 Vi skal på UL 7.nov, og det føles lenge til. Derfor var det så deilig å høre hjertet i dag. Vi så babyen når jeg var 6 uker på vei, men da var det jo bare en liten reke... Blir gøy å se den litt større, og se at h*n rører på seg.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, jeg fikk jo min innkalling den 28.08, og da skulle jeg inn den 13.10!! Og det var jo såååå lenge til! Men plutselig er dagen der, det går så fort. =) Er godt å få en bekreftelse på liv, jeg fikk tårer i øynene jeg der jeg lå...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Hei. Vi hørte også hjertelyden da vi var hos legen tirsdag. Skikkelig moro. Vi gleder oss til UL 1 november. Det skal bli spennende å se hvor mye den har vokst på 5 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå