Gå til innhold

alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et barn på 3 år et på 1 mnd.og en mann som drikk så fort anledningen byr seg.ikke bare litt,men til han sovner.han blir en helt annen person.helt skremende.han er jo så snill..har prøvd å snakke med han,men han blir så sint,så det nytter ikke.er så fortvilet..han har en far som var alkoholiker,tok løivet sitt...

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du klarer , så kom deg derifra . Ikke la ungene dine få gjennomgå dette . Har vokst opp med alkoholiker forelder og tro meg _ det har preget hele mitt liv ! Ta med deg ungene dine og begynn et liv uten ham .. før det er for sent . Jeg ber deg .

Skrevet

Uff, dette er skummelt. Håper du klarer å komme deg bort, for som innlegget over her sier, er det ingen barn som fortjener og vokse opp med alkoholiker foreldre. Lykke til.

Skrevet

Han kommer nok aldri til å slutte å drikke.. Hadde selv en far som drakk.. verdens snilleste, men han drakk når anledningen bød seg.. han var aldri slem mot meg, men det som var det verste var kranglingen mellom han og mamma fordi hun ville at han skulle slutte å drikke.

jeg hadde aldri villet at barna mine skulle oppleve det samme.. ta seg en drink eller to er ikke noe problem tror jeg.. det viktigste er at barna får oppleve at dere er glad i hverandre.. det er utrolig viktig for barn. Så dersom du skal være sammen med denne mannen vil jeg råde deg til å enten godta at han drikker eller gå fra han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...