Lykkeliten *På overtid* Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 .... den 13 oktober. men har ikke fått den enda... er nå 6 dager side.. ikke hatt noe tegn til at den har planer om å komme heller... har tatt to tester, men ikke i det siste.. vil jo håpe, men tørr jo ikke det... er sikker på at mensen bare er forsinket... i fjor hadde jeg en slik episode hvor ikke mensen kom før to måneder etter at den skulle ha kommet... håper ikke jeg får en slik periode nå også, for jeg vil så gjerne bli gravid... uff uff og atter uff... dette er tragisk..
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Skikkelig kjipe greier... Hvis du ikke er gravid så håper jeg du får mensen snart slik at du kan begynne på igjen å prøve Lykke til!!!
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Krysser alle fingrene mine for at det er en spire som har satt seg fast hos deg denne gangen! Lykke til!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2006 hadde jo håpet på det jeg også, men har liksom på følelsen av at jeg ikke er det... rare greier..
Atpåklatt ønskes Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Har du gått på p- piller? Menstruasjon kan være uregelmessig etter pilleslutt. Er det lenge siden du testa? Ville tatt en test nå igjenn jeg, hvis det er flere dager siden sist. Kan hende at ved evt, graviditet så har HCG- nivået blitt nå så høyt at det kan påvises med urin- test. Håper på det beste=)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2006 sluttet på pilla for to måneder siden så det er nok sikkert det.. jeg kan sikkert ta en test når jeg kommer hjem for sikkerhets skyld.. det er bare det at selv om jeg ikke forventer noe så blir jeg skuffet når det er bare en strek.. også får jeg for guds skyld håpe ikke mensen blir altfor forsinket.. vil liksom bli ferdig med den og begynne på ny pp
Atpåklatt ønskes Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Åh. Det er så spennende hver gang noen skal teste. Del resultatet med oss her inne da!!!
9nah Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 jeg har også IKM idag. er min 2 pp etter pille-slutt. ingen antydning til at TR kommer heller.... hadde ikke gravidfølelsen i det hele tatt jeg heller før inntil 2 dager siden. nå har jeg hatt rar stikning og strekking i nederste del av magen i 2 døgn. kommer og går. fryser hele tiden og har voksesmeerter, så nå begynner jeg å lure. men hadde EL sent; positiv test dag 19, så burde vente noen dager til med å teste da det 'gravid-hormonet' kanskje ikke er nok til å gi utslag på en test.... men haaaaaaaaaaaaar så lyst; men i likhet med deg blir jeg så skuffet hvis bare en strek selvom jeg er innstilt på at den er negativ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå