Gå til innhold

bevegelse i magen.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha barn i mars, er ca 19 uker på vei, men kjenner ikke stort mye liv. Hva med andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er din første er det ganske vanlig at man kjenner liv seint. Har du vært på ultralyd eller?

Skrevet

Hei på deg!

Jeg er i uke 18+6, å kjenner liv. Har kjent litt hver dag i det siste, men ikke like mye hver dag. Forrige helg var det masse liv=D Deilig følelse!

Skrevet

Takk for svar! Dette er min andre, men det er 7 år siden sist.. :) jeg har vært på ultralyd og babyen ser godt ut.! Tror jeg bare føler at jeg har vært gravid så lenge, jeg fant det ut så tidlig. Og da blir man kanskje litt utålmodig etter å kjenne liv etterhvert :)

Silje

Skrevet

jeg er nå 22 fullgåtte uker og kjenner masse liv hver eneste dag og dette er min første også=)

dette er en utrolig deilig følelse

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 20, og klarer ikke helt å bestemme meg om det er "spark" eller luftbobler i magen ;-)

Skrevet

jeg er også i uke 20, jeg kjenner ikkeno'!

var på ultralyd i dag, så vet at den lille spreller rundt der inne, men jeg kjenner det altså ikke

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 19+5, og kjente liv første gang for en uke siden...

Skrevet

Jeg er 21 uker, og begynte såvidt å kjenne noen bitte små kilinger i magen først for et par dager siden. Noen har jo morkaken foran (som meg) og da tar det tid :-)

Skrevet

jeg er 18+5 og kjenner spark utenfra.. gjort det noen dager nå..

Skrevet

18+5 og kjenner ingentingen. Legen sier det er helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...