Gå til innhold

Utrolig dårlig form idag.... =( *syteinnlegg*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår og idag har vært noen skikkelig dårlige dager for meg...

Sliter med hodepine, og kjenner at jeg er uvel i magen.

Fryser hele tiden, og er trøtt og slapp....

Sitter på jobb nå, og innser at jeg har hele 4 timer igjen! :(

Hvordan skal jeg greie det?

Ser ikke lyst på det, og vil helst hjem og legge meg under dyna mi...

Beklager for sytinga mi, men måtte bare få det ut...

Håper dere "står'an av". :)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg ville nok reist hjem. Viktig å høre på kroppens signaler. Sjefen din skjønner sikkert det. Bedre å være hjemme i noen dager å ta det med ro, enn å bli fult sykmeldt over en lengre periode hvis en ikke må. Jeg hørte ikke på kroppen mon ved forrige svangerskap og endte med å føde 7 uker før tiden. De trodde kanskje stress var årsak til at han kom tidlig.. Ikke for å skremme deg:: Ønsker deg god bedring..

Skrevet

Ja, føler veldig for å dra hjem, og vil så gjerne lytte på hva kroppen sier, men jeg har ikke flere egenmeldinger igjen nå jeg...

Er plaget med migrene, så har brukt noen av mld før jeg ble gravid...

Huff, ikke bra at han kom for tidlig! Gikk alt bra etter fødsel da?

Skrevet

alt gikk bra . Han var nesten kilo og trengte ikke noe hjelp. Jeg ville kontaktet lege og er sikker på at du får en sykmelding. Jobben din kan søke om fritak for å slippe ¨å betale deg penger under arbeidsgiver perioden som er de første dagene. Det har jobben min fått. Så når jeg er sykmeldt pga svangerskap får jobben igjen de pengene de legger ut. Da koster det ikke jobben din noe, når du er hjemme. og de kan skaffe vikar med en gang, var veldig frisk i første svangerskap, men har vært sykmeldt nesten hele tiden i dette. Fordi jeg er veldig sliten og har vært mye kvalm. Gå å prat med legen og sjefen din du.. Det anbefaler jeg deg. Lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar og råd.

Tror jeg skal dra hjem idag, kanskje er jeg bedre til imorgen. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...