Gå til innhold

Ringte fra sykehuset nå...man blir litt oppgitt!

Anbefalte innlegg

Vi venter på svar på prøver som ble tatt av meg og mannen min 20 juni i år. Det er er tatt kromosomprøver av oss begge for å sjekke kombinasjonen meg og mannen min pga av to dødfødsler. Det har vært mye frem og tilbake, ingen vet helt hvor prøvene er, men for to uker siden fant sekretæren ut at svarene fremdeles lå på Ullevål. HUn ringte dit og ba dem sende dem, og jada det skulle de gjøre. Beklaget så mye å greier. I dag ringer den hyggelig legesekretæren på Elverum som gjør så godt hun kan og må bare beklage at Ulevål har ikke sendt resultatet enda, Udugelige søpplehuer....MEn hun skulle purre nå......

Håper vi får svarene nå da det er 4 mnd siden vi tok prøvene og vanlig behandlingstid på disse prøvene er 8 uker...

Jaja. Måtte bare klage litt til dere! Dere er så gode å ha!

Fortsetter under...

Tror jeg hadde ringt sykehuset selv og gitt de skikkelig inn!!!! Sånnt går bare ikke an, herregud for noen udugelige folk da. Er jo ikke akkurat litt forsinket da.... jaja lykke til med resultatet

Skulle gjerne ringt å gitt dem inn.... men jeg er ikke slik. Får meg ikke til å ringe og kjefte. Dessuten vet jeg ikke hvor på Ullevål disse prøvene er sendt. Å så lenge de legesekretæren på det Elverum sykehus gjør noe for at det skal ordne seg får jeg bare vente litt til.... Men skulle ønske de forelå snart, da det betyr mye for oss å vite at vi passer sammen genetisk. Er det slik at vi ikke gjør det, må tankene begynne å forberede seg på at vi ikke kan få biologiske barn... Men men, den tid den sorg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...