Gå til innhold

Brun utflod


Goomba84

Anbefalte innlegg

Noen av dere gravide som har hatt brunt på papiret et par ganger?

Bare spør, da jeg aldri har vært gravid, og aldri har hatt dette før nå.

Er prøver by the way..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt det flere ganger, men alt er bra med den lille. Brun utfold er i seg selv ikke et tegn på nor som helst annet enn at man har blødd litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville sjekt det med legen hadde jeg vært deg..jeg mistet i dag og hadde brubt utflod i går og i dag..håper ikke det er noe men ikke bare ingnorer det for mye mener jeg ..hvis det skulle være noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkel, men brun utflod er ikke noe godt tegn. Jeg mistet i juli, og det startet med brun utflod. Men det er jo mange som blør i svangerskapet, så det kan jo gå bra. Ring legen du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gravid med to -eggede tvillinger. Brun utflod var den ene av dem. Men det TRENGER jo ikke være det. Ta deg en tur til legen, du. Da får du sikkert en UL.

 

Lykketil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre, nå får jeg helt angst her!

 

Jeg har alltid hørt at brun utflod ikke er så farlig, men på tirsdag fikk jeg mye brunt blod på papiret. Det varte hele dagen, fikk ul på kvelden og alt var ok, takk og lov. De sa det kunne skje, uten at det nødvendigvis var noe galt.

 

Blødninger skal man ta på alvor, så jeg ville sjekket det i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brun utflod og på gyn undersøkelse fikk jeg beskjed om at det var MA(99% sikkert). Skal ta hCG prøve nr to i morgen og vil kreve UL hvis jeg ikke får smerter el mer utflod til i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har en ma...vil man fremdeles slå ut positivt på en graviditetstest eller vil hcg synke etterhvert så den blir negativ? kanskje et dumt spørsmål..men må spør for har ikke aning selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg mistet startet det med brunt utflod. Hadde ikke smerter - ikke en gang da blødningen ble kraftig og koagulerende. Men fra jeg oppdaget brunt blod og til de kraftige blødningene begynte, gikk det ikke lenge. Begynte på kvelden og i løpet av natta tiltok blødningene og det var soleklart hva som hadde skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg begynte med brun utflod tirsdag og samme dag ble det konstatert MA ved GU. Blør ikke ennå...heller mindre brun utflod. hCG vil nok kanskje ikke si så mye på første prøve, men ved andre prøve vil det nok ha sunket.

 

Jeg skal kreve UL i morgen, som jeg skrev da jeg ikke har smerter eller blødning/(selv om legen konstaterte det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...