Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 hei.. jeg er begynt i uke 37 og har veldig mensvondt.. er dette normalt? har også veldig vondt for å gå og å reise meg fra sengen/sofaen,men det er vell sikkert bekkenløsning?? har ikke spurt legen,skal dit neste uke.. men disse mens smertene er jeg usikker på.. kjenner det liksom i hele underlivet. er det noen som vet ?
CaRa_ Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 jeg har oxo hatt litt mensvondt.. men bare i små perioder omgangen... tror det bare er modning.... men har du hele tiden så kan det jo kanskje være noe på gang?
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Det er et tegn på modning! Har hatt det noen uker nå, er i 38. Venter bare å se blod på papiret hele tiden!!!! Plagsomt, men ufarli!!!!!!!!!
muha Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Hei Jeg er i uke 36 og har det på samme måte. Ikke så sterke menssmerter at jeg må ta smertestillende, men litt murringer som kommer og går. Slik har det vært i noen uker. I tillegg har jeg også vondt for å reise meg, særlig dersom jeg ligger. Trodde selv det var bekkenløsning, men legen i går sa at jeg hadde vondt i selve muskulaturen og at det ikke var bekkenløsning som visstnok skal være mye vondere. Ble jo glad for at det ikke var bekkenløsning da, legen kan sjekke dette ved å gjøre ett par "øvelser" med bekkenet ditt.
ivf-79 Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg går også med litt mens murringer, med det er som de andre sier tegn på modning
suna-78 Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Samme her... og jeg har 13 dager til termin! Har hatt disse menslignende smertene i en drøy uke. Visste ikke at det var tegn på modning ; ) Så takk skal dere ha!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå