Gå til innhold

mensvondt..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. jeg er begynt i uke 37 og har veldig mensvondt..

er dette normalt? har også veldig vondt for å gå og å reise meg fra sengen/sofaen,men det er vell sikkert bekkenløsning??

har ikke spurt legen,skal dit neste uke..

men disse mens smertene er jeg usikker på..

kjenner det liksom i hele underlivet.

er det noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har oxo hatt litt mensvondt.. men bare i små perioder omgangen... tror det bare er modning.... men har du hele tiden så kan det jo kanskje være noe på gang?

Skrevet

Det er et tegn på modning! Har hatt det noen uker nå, er i 38. Venter bare å se blod på papiret hele tiden!!!! Plagsomt, men ufarli!!!!!!!!!

Skrevet

Hei

Jeg er i uke 36 og har det på samme måte. Ikke så sterke menssmerter at jeg må ta smertestillende, men litt murringer som kommer og går. Slik har det vært i noen uker. I tillegg har jeg også vondt for å reise meg, særlig dersom jeg ligger. Trodde selv det var bekkenløsning, men legen i går sa at jeg hadde vondt i selve muskulaturen og at det ikke var bekkenløsning som visstnok skal være mye vondere. Ble jo glad for at det ikke var bekkenløsning da, legen kan sjekke dette ved å gjøre ett par "øvelser" med bekkenet ditt.

Skrevet

Jeg går også med litt mens murringer, med det er som de andre sier tegn på modning :)

Skrevet

Samme her... og jeg har 13 dager til termin! Har hatt disse menslignende smertene i en drøy uke. Visste ikke at det var tegn på modning ; ) Så takk skal dere ha!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...