Fikk nr to i desember Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg må spørre her inne også. I går så jeg nemlig det nydeligste vognteppet. Det var strikket lapper i ulike farger, sydd sammen og tovet. Det var også montert blomster på det, disse var sikkert heklet. Det jeg lurer på er om noen vet hvilket mønster jeg kan finne dette teppet i?! Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg!
piripiri Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Det er Sandnes Ullvare som har mønster på dette teppet. Du finner det i tema hefte nr 11 for Toving.
Fikk nr to i desember Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 Tusen, tusen takk! Nå skal jeg skynde meg ut og kjøpe mønster og garn! Har du forresten strikket det selv?
piripiri Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Holder på å strikke. Er ikke noen ekspert, men det er var ikke så vanskelig å strikker firkanter )) Så nå gleder jeg meg til teppet er ferdig.
Fikk nr to i desember Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Det var faktisk ikke dette teppet jeg hadde sett, men det var jo kjempefint! Bestemte meg faktisk for å prøve dette istedet, synes det passer bedre til gutt! Strikker du det i de fargene som er i mønsteret? Jeg har beige og sort vogn, og tenkte å strikke det i beige/brunfarger med litt sort. Da må jeg bruke annet garn. Har satt himmel og jord i bevegelse, da de ikke har garnet her jeg bor. Gruer litt for å sy det sammen, håper det går greit, men gleder meg til å starte på! Enn så artig å ha laget det selv! Takk for tipset og hjelpa!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå