Gå til innhold

Har forresten kjøpt...

Anbefalte innlegg

... den første julegaven i dag! Til hun som jeg er fadder for, kjøpte en liten sekk som hun kan ha en bamse og litt leker i når hun skal på tur, og en sånn dings med navnet hennes på som kan henges på sekken.

Og så kjøpte jeg to bodyer, ei bukse og... hva var det siste da??? En genser kanskje... Svangerskapsdemensen slår inn for fullt innimellom!! Anyway, betalte bare 98 kroner for det hele, de fire plaggene altså, ikke sekken, på Kappahl, de hadde sånn "ta 2 betal for 1" opplegg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6747378-har-forresten-kj%C3%B8pt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var mye for pengene ja. Er greit når det er slik.

Er greit å begynne tidlig med julegavene ja. Med tanke på termin i desember og da liksom skulle vagge rundt i siste liten og handle inn... Nei takk. Jeg for min del er egentlig ferdig. Fikk julekortene med bilde av frøkna mi i dag også, så da har jeg bare å skrive på konvoluttene og sende dem avgårde (er ferdig frankert) =) Men tror nok jeg blir å kjøpe noe mer til både gubben og jentungen før jeg sier meg HELT ferdig =P

Jeg har vært på en helt vill shopping-runde i dag, kom hjem i taxi (har ikke bil og fikk brått så mye å drasse på) med både nyyydelig gammeldags prisme-lysekrone til spisebordet vårt, et deilig gammelt oksidert fuglebur til å ha kubbelys i i vinduskarmen (svært det også) og tre stooore poser fra Zara, Chicas & Venner og Chili.

Har nå alle julegavene i boks - bortsett fra noen kaffekrus som svigers ønsker seg - og det føles helmaks !

(men har brukt Mastercardet voldsomt i det siste...gruer for regningen som kommer...kjøpt så mye gaver og babygreier og ting til leiligheten vår)

Har lyst til å vente med julekortene - kjøpt en bitteliten nissedrakt og har lyst til å ta foto av både snuppa - i nissekjolen fra i fjor - og junior, sammen !

Vi burde kunne rekke det hvis vi printer ut bildene og limer og lager kortene selv, han kommer jo til verden 7.desember ? Kan jo skrive og lage selve kortene før fødselen, så de ligger klare og det bare er å lime bildene på.

Neste prosjekt blir julekaker :-)

(sålenge jeg kan stå på beina er det greit å ha noe å gjøre hver dag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...