Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Har en liten en som nærmer seg 19 måneder. Han har alltid vært glad i å kose, men samtidig veldig aktiv av seg. Siden lørdag har han ikke ville gjort annet enn å være på fanget hele dagen - og da mener jeg virkelig hele dagen..............(Han er ikke i barnehage) Ikke vil han være ute og leke noe særlig, og heller ikke leke inne, skal bare kose med mamma. Er det sånne perioder de har? Det er jo koselig med kos, men ikke absolutt hele dagen Føler meg litt "utkost" nå, det er ikke et klage-innlegg, er bare nysgjerrig på om dere andre har barn som får sånne behov?
Twig Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 hei massaposen! Jeg har ei på snart 14 mnd og ho begynt å ville koose masse nå.. hun har generelt vært veldig kosen ellers, men nå er ho ganske mer )
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 kosebarn her også, hun går i b.hagen og herjer fra seg der, hjemme skal hun helst sitte i fanget, klemme, klappe og kose med mor, med puppen og med far:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå