Gå til innhold

Ang. siste treff i Tr.heim..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg minimalisrte det nå, for at dere skal roe ned 10 hakk, for jeg har aldri sagt dere satt der alle sammen å snakka stygt!! så va er det dere forsvarer dere slik for???

Men ja, mot slutten ble det sagt en ting som ikke var særlig fint, i tilegg et paa avslørende blikk,(Det var flere som fikk det med seg, for det ble sagt når dere gikk, om flere så det) grunnen til at jeg ikke sier hva det var og hvem det gjadt er fordi jeg ikke synes ikke at hele bim skal få vite det.

uutrolig at det blir så mye oppstyr , alt jeg sa var at jeg ikke kommer pga at jeg fikk med meg d på slutten, å derfor ikke kommer på neste treff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HERREGUD!!

Jeg må ærlig innrømme at jeg er rystet over det som har foregått her inne siden siste treff. Jeg har vært lite på nett i det siste og har gått glipp av mye...

Synes hele gjengen oppfører seg som en gjeng med fjortiser jeg, og det gjelder både 18 åringer og 30 åringer. Og til de som signerer med anonym: Har du noe du skulle sagt så stå for det du sier da! Feiginger!!!

Jeg synes treffet var koselig jeg... Selv er jeg 28 år og hadde ingen problemer med å kommunisere med hverken de under eller over 25.

GROW UP jenter!! La oss glemme dette og komme på treff hele gjengen neste gang. For voksne mennesker klarer vel å legge ting bak seg vel???

(Ja, jeg fikk med meg både kommentarer og blikk, men jeg er også den første til å innrømme at sånt kan misforstås, dette vet vel de det gjelder best).

Skrevet

Herregud!!!! kom tilfeldigvis inn på denne tråden (er fra Bergen og var ikke på treffet i Trondheim). Dette høyres helt tåpelig ut og dere oppførerer dere, ja, som små fjortiser.... Sett fra utsiden.. så er jeg glad jeg slipper å gå på BIM treff i Trondheim..

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.. Jeg vet denne tråden har liggi brakk ei stund nå, men siden jeg ikke har vært på nett på ukesvis (vi har flytta,og holder på å bytte nettleverandør.. Dette tar visst litt tid..), så må jeg, beklageligvis, skrive et lite innlegg her jeg også..

For etter hva jeg forstår, så skal visstnok både blikk og utsagn ha kommet fra meg, og dette har da resultert i at enkelte ikke snakker til meg lenger.. I tillegg, skrev du Chanzei, at du hadde tatt dette direkte opp med den det gjaldt... Dersom det var meg (og det tror jeg du mener), så må jeg rett og slett bare etterspørre hvor i huleste du har tatt det opp hen??!!!

Så for å gjøre ting klart en gang for alle;

Det UL-bildet som viste barnets utstyr ->jeg himla så ALDELES ikke med øynene til det!! Nå får du slappe av!! Jeg syntes basre det var morsomt og søtt jeg, og kanskje jeg sperra øynene litt ekstra opp, rett og slett fordi jeg ikke hadde så mye kjennskap til hvordan disse bildene ser ut, ei heller hvor godt ting kan vises??!!! For det er nemlig slik det var, og overhodet ingenting negativt! PUNKTUM!!

Og de linsene du spurte meg om?? Snille deg, hvordan klarer du å tolke ting slik du gjør?? Det er nesten imponerende!! Jeg ga deg til og med tips ifht hva du kan gjøre for at det skal bli bedre å bruke dem (med tanke på renhold og fukting..).. Det eneste jeg hadde imot de fordømte linsene, var at jeg selv hadde fått tak i fargelinser en gang, og at jeg ikke klarte å bruke dem fordi de var ubehagelige og gav meg sløret syn!!

Nå blir innlegget mitt litt langt, men det får jaggu bare være!!! Jeg ble så J******* provosert av disse påstandene dine, at du skal være glad jeg ikke har hatt nett-tilgang ei stund, for det har muligens vært en liiten fare for at jeg ville ha lira ut av meg et par (etter min mening) velplasserte gloser og kommentarer!!!

Kunne ha skrevet meget mere jeg, men foreløpig lar jeg det være... Foreløpig... ;)

Håper på respons her, Chanzei...

Verste jeg vet er når folk blir urettmessig beskyldt for ting de ikke har vært delaktige i.. Og jeg er ikke den som holder kjeft når jeg føler meg urettferdig behandlet.. Ikke er jeg redd for å svare på tiltalte heller, ei heller adressere det direkte til den det gjelder...

-men det er vel muligens noe som kommer med alderen.. Eller hva........?? ;)

..jada..vet at jeg kaster litt bensin på bålet nå.. ;)

Skrevet

Nei, jeg gidder ikke å krangle mer om dette.. Lagt det bak meg for LENGE siden. Spiller vel egentlig ingen rolle hva som ble gjort og sagt heller lengre, gjort er gjort. Folk kan oppfatte noe annet enn hva som egentlig ble gjort. Folk er forskjellige! Jeg har forklart hvordan jeg så på saken, og jeg står fortsatt på det. Men dette gidder ikke jeg diskutere lengre! Ferdig med det

Skrevet

Nei, jeg har heller ikke tenkt å diskutere dette noe mer, med mindre noen tar det opp igjen, men jeg syntes bare det var rett og rimelig at jeg også fikk sagt mitt om dette, iom at beskyldningene var retta mot meg.. :)

Beklageligvis kom det lenge etter den gjeldende treff-kvelden, men dette er som sagt pga at jeg ikke har hatt nett-tilgang hjemme pga flyttinga..

Du har rett i at man er forskjellige (heldigvis.. ;) ), og at man kan oppfatte ting ulikt. Likevel mener jeg at det er litt greit i å få rette opp i ting, uklarheter og misforståelser, slik at det ikke blir liggende vonde ord og ubehageligheter.. :)

Ønsker deg for øvrig lykke til videre i svangerskapet og med studiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...