Gå til innhold

Ang. siste treff i Tr.heim..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,hei :)

Jeg var på treffet, men har ikke vært særlig aktiv her inne...

Himmel og hav... snakk om fjæra som blir til minst fem høns!

Enn å beskylde noen for at de baksnakket noen?? Jeg satt på "voksenbordet", og der var det INGEN som baksnakket noen av de som satt på det andre bordet!!! Klart vi så på langbordret - alltid kjekt å se nye personer, og ikke minst se hvem som hadde møtt opp på treffet!

Jeg blir gjerne med på et nytt treff, men jeg vil nok holde meg til de over 25 år. Blir litt for dumt for meg det som er tatt opp her tidligere av den "yngre garde"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at vi er flere i den "eldre garde".

Det er kanskje ikke så rat at det blir litt krøll - det er jo tross alt over 10 år mlm. de yngste og de eldste. Fra biologens side, så er det naturlig at vi har ulike interesser og tanker mm. - sånn er det bare. Men, ingen av oss er mindre viktige for det :)

Skrevet

En må visst bare innse at den splittelsen som er, umulig kan rettes på sånn som det er nå.. Jeg kan ikke legge meg langflat for noe som bare er oppspinn. Noen som hørte at jeg hadde noen sjokkerende utsagn på treffet?? Slik LaPez påstår?

Det verste er vel at de sprer og hauser opp løgnene videre til andre..

Skrevet

Ja, det blir nok vanskleig å rette om denne splittelsen slik som det er nå. Jeg hørte absolutt ingen sjokkerende utsagn fra deg eller de andre på "voksenbordet"!! Så dette må være oppspinn etter min mening også.

Skrevet

Hva skjedde siste bimtreff da..? Jeg skulle egentlig komme, men oppi masse stress her så ble det bortglemt... :o( Håper veldig på å værme på neste da!! Var det "barnebord" å "voksenbord"?

Skrevet

Hva skjedde da? Var det treffet 12 okt på Persaunet?

Skrevet

Ja, det på Persaunet.

Det ble tilfeldig et "barnebord" og et "voksenbord" - vi som kom sist satte oss på et annet bord enn langbordet (men LIKE ved), fordi det nesten var fullt der. Og vi som kom sist var tilfeldig de eldste. Det er tydelig at dette plager noen.... For min del, så synes jeg det var et veldig hyggelig treff, og jeg har ikke noe neg. å si om noen - synes bare det er synd at noen lager oppspinn her...

Skrevet

Du mars-spire.. Du sier "slik Lapez påstå",hun gjør det for å støtte meg!!

Dere veit godt hvem som sa hva, å hvem som himla med øya da jeg åpna kjeften. Trenger IKKE komme her å si at det har dere ALDRI hørt om. Mulig ikke alle på "voksenbordet" fikk det med seg, men JEG som ble himla til, gjorde det!!

JEG ER SJOKKERT.....Hvorfor kan dere ikke bare la det ligge?!?! Jeg driter i om dere syns jeg er en liten drittunge som ikke "hlet forstår" åssen jeg har blitt gravid. Dritt-teit utsagn foresten.

Dere nærmer dere 30, eller over det, å holder på som noen fjortisser hele gjengen!!!!

SKAM DERE!!!

Skrevet

Jeg hørte ikke at du åpna kjeften i det hele tatt, jeg... og jeg satt svært nær deg..

Unnskyld meg.. jeg kaller ikke mora mi for en drittunge selv om hun var 18-19 år da hun fikk broderen og 23 år da hun fikk meg, selv om jeg har passert 30 år og venter mitt første barn.

Skrevet

Hihi.. Etter sex-beskrivelsene av en annen anonym her inne ang deg chanzei, må jeg innrømme jeg var aller mest nysgjerrig på å se hvem du var. :)

Ikke vondt ment.. men kanskje det gjaldt alle sammen??

Skrevet

Chanzei: Nå må du ro den litt ned. Det er ok at du kanskje er mer sårbar og paranoid i denne perioden, men ikke la det gå utover andre.

Æ satt ved barnebordet å opplevde ik nå negativt.

No har vi jo fått vårres egen klubb, har vi itj??

det går itj an å grin over spelt melk..:)

Skrevet

skjønner ikke helt hva dere egentlig krangler om...synes hele virker ganske latterlig...!!! hva er dettte med "barnebordet og voksenbordet"??

selv er jeg 23år og venter mitt andre, var 20 når minsta kom til verden...og føler meg absolutt ikke som en drittunge=) det virker jo helt latterlig at de under 25år skal ha et eget møte, kan ikke alle være sammen? har flere venner som er 30år å fått sitt første barn etter meg, men vi ser da ikke ned på hverandre for det.... dem er ikke mye mere voksne enn meg, og vi kan ha det kjempe artige sammen=)

trur enkelte her inne må begynne å gå i seg selv å tenke på at de snart ska bli foreldre..........!!!!!!!!!!!!!! LATTERLIG....

Skrevet

Utrolig hva man kan lage konflikter av..... Hva er vitsen????? Høres jo ikke spesielt hyggelig ut..Lykke til neste gang:-)

Skrevet

Nei, det skjønner ikke jeg heller!!

Jeg prøvde virkelig ikke å lage sånt oppstyr, alt jeg sa var at jeg ikke komemr på neste treff fordi jeg fikk med meg den ørlille kommentaren og de små blikkene som ble sagt heeelt på slutten. (det var mange som var gått) Både jeg, chanzei Lille Lupp og Tiny Toon fikk det med oss. Uansett, det får ikke verden til å rase sammen, men jeg følte hvertfall at jeg ikke vil på treff med eneklte av disse damene igjen. -prøvde ikke å lage 3 verdenskrig. -Å synes også at de anonyme innleggene er til å spy av, gud så frekk folk er når man har denne usle anonymknappen.

Skrevet

Ingen som sprer noe. Jeg fikk også med meg det som ble sagt på slutten.

-T.T-

Skrevet

TILFELDIG ET BARNEBORD Å VOKSENBORD???

Herregud, nei, det e æ itj enig i nei(!!!) Vi va faktisk over 15 jenta fra aldern 18-28 på det bordet å det kalle dokker et barnebord??? Herlighet det er bli bare får dumt(!!)

Skrevet

"den ørlille kommentaren og små blikk, og sagt heeelt på slutten"

Jøss, her har du hauset opp om drittkasting og slengbemerkninger og div rare blikk hver gang noe ble sagt.. så er det bare snakk om en øøørliten kommentar, og bittesmå blikk?? (hva nå det enn er)

Snakk om helomvending! Hva blir det neste?

Skrevet

Jeg vedder på at du ikke aner hva den "lille kommentaren" er, for da hadde du vel sagt det her på bim??

Eller vet du ikke hva du skal finne på??

Skrevet

Jeg kan godt si hva den "lille kommentaren" er.

Nå husker ikke jeg rekkefølgen, å hva som ble sagt til hvert ord jeg sa. Fordi jeg overså det når det skjedde. Det var i ettertid jeg begynte å tenke på det.

Jeg snakket om Ultralydbildet mitt. Bilde der vinkelen står rett i "utstyret" hans. Jeg refererte til det jordmor sa, at det var stort! Å det ble det himla med øynene.

Så spurte jeg en person om linser.

Det har seg sånn at jeg har kjøpt meg fargelinser, men det falt tydeligvis ikke i smak hos disse damene.

Da ble det sagt, "hva var det jeg sa?" og IGJEN himling med øynene. Og blikk.Så det er tydelig at denne personen hadde snakka om meg på forhånd.

Så nei, jeg er ikke paranoid og sårbar! Så rart at jeg og flere er det akkurat samtidig da..

Nei, vi på barnebordet får fikse oss nytt treff vi da.. Jeg vil hvertfall ikke på flere treff der jeg blir uglesett.

Skrevet

Jeg som er 34 måtte da ha hatt et pensjonistbord:-) Synes dette høres litt barnslig ut jeg.... Har ingenting med alder å gjøre.... Lykke til på neste treff... Dersom det blir noe da;-)

Skrevet

Da håper du får sove godt i natt Chanzei.

Etter å ha lest innlegget ditt om den "lille (den etterhvert så berømte) kommentaren", kan jeg enda ikke fatte at du virkelig mener at dette er grunn nok til å splitte gruppa. "hvordan kan du være så sikker på at "hva var det jeg sa" var ment til deg?? Vi var jo andre der også, og praten gikk jo på kryss og tvers.. Jeg har jo forstått at du sikter til meg siden tonen din mot meg har vært temmelig kvass angående dette.(selv kan jeg ikke huske å ha sagt det) Og hadde jeg himlet med øynene mot deg, så hadde jeg vel innrømmet det jeg!

Jo jeg fikk med meg noe ultralydbilder som ble vist frem ved bordet, men jeg kan absolutt ikke huske noen kommentar om et "stort stell"

Det eneste jeg så var et 3-d bilde, som jeg tror hørte til LaPez.

Denne serien her er jo et tydelig bevis på at det er et stort skille mellom oss, selv om vi er gravide alle sammen. Graviditeten er ikke nok til at vi kan respektere hverandre og ha noe i felleskap... Hovedgrunnen er nok den store aldersforskjellen. Vet det er flere som ikke liker å høre det med alder, men sånn er det nok i dette tilfelle. Visste dere at det var 22 års forskjell mellom de yngste og den eldste?? Det er mange nok år til at vi tolker hverandre forskjellig.

Jeg ser frem til flere treff i fremtiden sammens med likestilte mødre.

Skrevet

Må bare si at det var ikke du som sa den kommentaren heller.

Da setter vi en strek over dette

Skrevet

Oj. Og jeg som hadde lyst å gå på det treffet. Gikk jeg bare glipp av uvennskap. Dette hørtes jo ikke noe koselig ut...

Skrevet

He,he...3d bildet var mitt :) og det var et søøøøøøøøt bilde, ikke sant?

"Baby4på vei" Treffet var absolutt vellykket ...og veldig koselig. Jeg kan love deg, det er ikke mange som var der som merka noe til dette oppstyret. Mange koselige jenter i forskjellige alder (Dette gjelder alle bord og sider...og ender av bord).

"en halvgammel kjerring med halvdårlige egg?" hihi...

Skrevet

Jeg tenkte å gå på treffet,er ny her,men syntes det på forhånd var litt merkelige og usaklige debatter på gang .....så jeg bare backet ut. Høres ut som de fleste syntes det var koslig,men noen her inne like litt drama i hverdagen:-)

Var selv akkurat fyllt 20 da jeg fikk jenta mi,og husker godt at jeg var voksen og ansvarsbevisst da også.Som 30 er jeg bare litt mere hønemor og bekymret,men ellers den samme som før.

Så ikke del opp i alders-grupper,det blir litt teit.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...