#butterfly# Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Har akkurat vært ute og handlet.. gikk forbi en sånn smulteringbod.. måtte bort å kjøpe smultering.. ikke en eller to, eller en til oss vær.. Nei da, MÅTTE BARE KJØPE 20 STK. VARME FERSKE SMULTERINGER!!! ER DET MUUUUUUUUUUULIG, ja ja, dette blir man i hvertfall ikke slank av..
nuttegull:) Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Hjepe meg å, jeg klarte å lage store ferske kalori boller i går,å nå ligger de på kjøkkenbenken å bare frister
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Var ute og drakk litt øl i går. På toppen av det hele startet jeg dagen i dag med krokan-is. For jeg har jo vondt i halsen......... Jada, ikke vanskelig å selge gode argumenter til seg selv Var på butikken i sted, og kjøpte kun frukt og sunt. For som jeg har sagt tidligere, dette går bare ikke lenger. På mandag er det første dag på suppekuren, så får det stå til!
#butterfly# Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2006 Nå er det ingen smulteringer igjenn.... (RØDME...)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå