Gå til innhold

Mage?


2 søte små:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har og er 10+3, men jeg er ikke så sikker på at det er fordi jeg er gravid... Jeg tror jeg rett og slett bare har noen kg for mye, og at det har lagt seg spesielt mye på magen i det siste... sikkert litt oppblåst og:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg er 10+0 idag, og har hatt mage i 2-3 uker. Jeg tror det er mye luft egentlig... Men samtidig, i forrige svangerskap hadde jeg tydelig mage fra uke 12/13, og det var ikke luft, men en liten kul. Jeg har måttet slutte med trange, tettsittende gensere - da er det bare altfor tydelig, og jeg vil jo ikke at alle skal vite det ennå. Går med strikkejakker og store gensere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1 i dag. Jeg har lagt på meg ca et kg siden jeg ble gravid, og merker det litt på magen - er heller ikke så sikker på at det er gravidmage... Mer en blanding av at jeg spiser mer og kjenner meg oppblåst... Men bruker fremdeles mine trange jeans uten problemer. Kan kanskje ikke kalles mage, mer at jeg merker at det er en forandring. Er også forholdsvis tynn, 1,62 høg og 52 kg. Merker det kanskje tidligere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på størrelse med meg da.. Bare at jeg er 8 cm høyere og veier 1 kg mer.. Tror nok det kommer til å syns fortere på oss gitt.. Jeg klarer ikke ha på meg de gamle olabuksene mine fordi de er forferdelig å sitte med, føler de skviser magen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...