Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Endelig har jeg også kommet til denne dagen, da det altså bare er 100 dager igjen! Jeg er faktisk lei av å være gravid (selv om ingen forstår at det går ant når jeg sier det.....), og gleder meg til å se gutten, og ikke minst å få kroppen min igjen!!!!=) Andre som deler de samme følelsene eller?
Mamman til to herlige gutter Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 jeg har 94 dgr igjen og har vært lei lenge nå... vil og ha kroppen min igjen!!! gleder meg til å se hva vi får!!!!
Værinne Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 100 dager igjen her også Gleder meg masse til at lillegutt kommer! Jeg er ikke spesielt lei av å gå gravid enda, men jeg liker ikke kiloene som jeg har lagt på meg (10 kg til nå).
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Bra det ikke bare er jeg som er lei da lillepi =) Uff ja, nermer meg 10 kilo jeg også, har vel lagt på meg 8-9 kilo til nå.
Bellen Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Gratulerer med 100dagers dagen:)! Jeg har 85 dager igjen og er foreløpig ikke lei. Gleder meg til å kunne sove på magen igjen, men ellers så har jeg det topp med den lille fortsatt i magen. Gleder meg masse til å se han i januar, men nyter tiden frem til da:)
Værinne Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Jordmora mente at jeg hadde lagt på meg såpass mye nå at jeg ikke kom til å bli så mye større. Håper hun har rett! Full aktivitet i magen i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå