Gå til innhold

Skriker hos pappa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tulle på 5 uker og har vært borte fra ho 2 ganger(foruten snartur i butikken) på hhv 50 min og 2 timer. Pappa skulle passe, men det går heller dårlig...Hun er vanligvis kjempeblid og fornøyd, gråter lite, men i pappas armer blir hun et lite troll, gitt! Han er utstyrt med flaske som hun forøvrig tar fint, men hun sutrer og skriker og han klarer ikke å roe henne ned(ammer). Sist gang sto han omtrent ved utgangsdøra for å levere henne da jeg kom hjem, kjempesliten! Må le litt også for han er vanligvis sååå rolig av seg og tar det meste på strak arm, men dette stresser han faktisk opp litt.....

Med en gang jeg kommer så roer hun seg.

Flere som har det sånn?

Bruker anomym da han er her innimellom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det på akkurat samme måte vi også da han var på den alderen. Samboeren stod også i døra da jeg kom hjem, ofte hadde jeg trent og var dryppende svett. Rakk ikke å få dusje engang. Og samboerern superstressa og snakket om at det ikke ble flere barn osv. He, he... han sier noe annet nå.

Det går nok over etter hvert som hun blir tryggere på omverden.

Skrevet

er nå litt tidlig da å b li mamma dalt..datteren min er 5 mnd og er begynt å bli en mamma dalt..men det er helst når hun er trøtt...på dagen går det veldig greit...da kan alle holde osv... men det er vel naturlig siden eg er hjemme hele dagen

Skrevet

Vi sliter også veldig med denne problematikken. Samboeren min vurderer også å ikke få flere barn, enda vi har snakket om at vi vil ha minst to. Han får lav selvfølese og kan ikke skjønne hva han gjør galt. Dette fører til at han blir mindre og mindre flink til å gjøre ting med sønnen vår på kveldene. Det er da gutten er mest sliten og ofte kan bli sutrete. Samboeren min har opplevd at gutten har hylt i en time også sluttet med engang jeg kommer hjem og tar han. Dette har skjedd flere ganger. Sønnen vår er 5 mnd. Er det noen som vet hva vi kan gjøre???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...