Paprikka Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Hei, Lurte på om bagen på OTH Urban Jungle 2007 blir mye større enn på 2006 modellen? Noen som vet?
mammmamia ** Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Nei, tror ikke den blir så veldig mye større, men det ser ut som om den blir litt større og hvertfall litt lunere..! De kommer ikke ut før på nyåret/i feb/mars en gang, så tror ikke det har blitt lagt ut noen spesifikk informasjon enda :-) Men lekre blir dem!
Paprikka Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 Har termin i slutten av januar, så da er vel ingen vits å satse på 2007 modell? Hva synes du? Er det Fru Lyng som får de i februar/mars? Jeg tror de er de eneste OTH forhandlere i Norge, stemmer det?
LegallyBlond Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Fru Lyng er ikke eneforhandler nei. Vet om flere som selger den vognen, du finner forhandlerliste på hjemmesiden til oth. Vet at biteringen i bergen har den ganske billig, selges over nett på www.biteringen.no og på finn.no
Forskeren Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Har de også på Bebito i Trondheim. Noen som har en link hvor jeg kan se de nye baggene?
mammmamia ** Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Er ikke bare Fru Lyng som selger dem nei, og er ikke sikker på om de kommer til Norge såpass tidlig, men det er vel da de kommer på markedet..! Personlig synes jeg den grønne og den mørkeblå med striper er de lekreste, og så den "brune" bagen med mønster (fashion Men du kan jo bestille 2007-modellen allerede nå da, men er usikker på når man får den, om du bestiller fra utlandet er det mulig du rekker det..! Ei jeg kjenner har bestilt en dobbelvogn som skulle være inne like før jul, dette gjelder på Bebito i Trondheim da..! Hun bestilte lilla og brun, så mulig det er derfor hun får den såpass tidlig... Så det kan jo være mulig..! Kan sende en mail til John i www.bebiezaak.nl og høre der, evt ringe Bebito og høre om de sender..! Den lilla i 2007-modellen er dritlekker :-) og http://www.nybaktmamma.com/plassen/showpost.php?p=5538268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå