Moon and starlight Skrevet 19. oktober 2006 #1 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvilket synes du er finest, og hvorfor? Må bestemme meg nå snart, fødselen er like rundt hjørnet! Jeg er virkelig i tvil, og må nok tenke litt mer før jeg bestemmer meg... Men gøy å høre hva andre synes også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 19. oktober 2006 #2 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tenker jeg ville holdt begge navnene til fødselen jeg da og se hvem hun passer til Begge navn er fine & når du får treffe lille bebisen så føler du kanskje "automatisk" hva hun heter.... Vet om flere som har hatt det slik!!!! Men holder en knapp på Olivia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 19. oktober 2006 #3 Del Skrevet 19. oktober 2006 Enig, ikke bestem dere før snuppa har kommet ut. Det kan godt hende dere ser det med en gang da! Begge navnene er kjempefine, Olivia kanskje finest, hvis jeg må si én. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 19. oktober 2006 #4 Del Skrevet 19. oktober 2006 En knapp på Olivia her også. Sara er litt oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 19. oktober 2006 #5 Del Skrevet 19. oktober 2006 Pene navn begge to, men jeg liker Olivia best. Hvorfor ... hmmm, da maa jeg tenke etter. Jeg tror det er den bibelske delen som gjoer at jeg ikke foretrekker Sara, men det er jo helt personlig da (paa lik linje med David f.eks.). Olivia er et muntert navn, det klinger godt, det er fullt av sol (sydeuropeisk preg over seg -oliven) og jeg synes det uttales pent paa alle spraak. Jeg ser ogsaa for meg ei lita tulle som heter Olivia, tenaaring, voksen og gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 19. oktober 2006 #6 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg liker Sara best. Synes det har mest "snert". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 20. oktober 2006 #7 Del Skrevet 20. oktober 2006 Min tredjemann skulle også hete enten Sara eller Olivia :-) Vi endte opp med Olivia og er veldig glade for det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #8 Del Skrevet 22. oktober 2006 Sara. Er rett og slett penere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 23. oktober 2006 #9 Del Skrevet 23. oktober 2006 Olivia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #10 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hva med begge to?? Sara Olivia klinger kjempe bra! Så kan du jo velge hvem du vil bruke.. Jeg ville brukt Olivia. Penest, mest sjeldent og et flott positivt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 24. oktober 2006 #11 Del Skrevet 24. oktober 2006 Synes Sara er finest. Olivia er finere uttalt paa engelsk synes jeg. + at det høres ut som det blir veeeeldig pop i Norge for tiden. Sara er nydelig og klassisk. Men du kan jo ta Olivia som mellomnavn, så kan du bruke begge? Sara Olivia klinger jo flott!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #12 Del Skrevet 24. oktober 2006 Olivia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå