Gå til innhold

HJELP...Bilstoler igjen.. blir gal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestemt meg for maxi cosi cabrio fix men nå når jeg ringer rundt til forhandlere og spør etter pris anbefaler de graco autobaby. (det er jo selvsagt de som ikke har maxi cosi som anbefaler dette). I Forbrukerrapporten fra aug 2006 er det maxi cosi som kommer best ut, men da er det fordi de ikke har tatt med alle stolene ( ilfg de samme forhandlerne...) Holder på å bli sprø... Hvilke stol har dere valgt?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Maxi Cosi!

Skrevet

acta graco med base har jeg kjøpt.. min venninne som har termin samtidig har også kjøpt det..

Skrevet

Har Maxi Cosi fra sist gang... va førnøyd med det...

Skrevet

jeg har kjøpt maxi cosi, men venninna mi har kjøpt acta graco.... hadde jeg måtte betalt for bilstolen selv hadde jeg muligenskjøpt noe annet enn maxsi cosi siden den er den dyreste... men mamma og svigermor spleiset så da fikk jeg den jeg ville ha :)

Skrevet

Graco ble slaktet i en test foreldre og barn hadde for et par nummer siden. Husker ikke hvilken modell det var, bare at det var Graco. Selene løsna i feste og hadde det sitti unge i sete ville den ha blitt kastet ut av sete......

Graco svarte tilbake at de mente testen var urealistisk, så det forholdt ikke de seg til. Tror de ble testet i 60km i timen. Sete så helt jvlig ut.

Men de andre som ble testet holdt mål, men husker ikke hvilket som kom best ut.

Skrevet

En stol som kommer bra ut i en test kommer kansje dårligere ut i en annen test... Har hørt at maxi cosi og graco er temmelig likestilte... Men alle sier jo forskjellig så det er ikke godt å si...

Kjøp den DU liker best...

(jeg har bestilt Acta Graco med base.)

Skrevet

Etter en runde i butikkene, har vi kommet fram til Britax Rømer Isofix. Den er litt mindre vinglete enn Maxi Cosien hvis man skal feste stolen med bilbeltet. Vi har bil m isofixsystem, så da velger vi å bruke det. Håper vi blir fornøyd.

Skrevet

Acta Gracco m base. alle veninner har den og er happy, derfor valgte jeg den å :)

Skrevet

har også acta graco, med base.. fikk den av en venn som var veldig fornøyd med den :)

Skrevet

takk for tips.. vet ikke om jeg ble mye klokere, men hadde aldri hørt om graco før, men nå vet jeg iallefall at det er flere som har dette. Stoler ikke helt på disse forhandlerne alltid...

Skrevet

Vi har kjøpt HTS Besafe izi Sleep, gleder meg til å ta det i bruk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...