Mamman til gullet og klumpen Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg spør her jeg, tenkte at her har de fleste erfaring med gåvogn, mens på 0-1 år så er det kanskje bare en liten del som har kommet til "gåvogn-stadiet" Vi skal kjøpe gåvogn nå, og tenker mest på ikea sin egentlig pga prisen og fargen (matcher nemlig rommet til gullet- hihi), naboen vår har hatt den og er godt fornøyd, men de har ikke prøvd brio sin. Er det noen av dere som har litt erfaring med begge to? De har jo like funksjoner- stramme hjulene, og forskjellige stillinger på styret. Men er alikevel brio sin mer stødig? Brio sin har gummihjul, men syns det ser ut som at ikea sin har plastikkhjul. Gummihjul vil jeg tro holder bedre fast på underlaget? Hvem skal vi velge? Og selvfølgelig hvorfor )
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Fisher prise har en gå bil en blå flodhest som samler opp klosser bl.anna... Er den beste vi har prøvd, er skikkleg stødig, har aldri klart i "velte" med den. Alle som har vert her med barn og prøvd den har løpt og kjøpt samme. Vertfall mye mer fornøyd med den en brio sin.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Kjenner ikke til Ikea sin gåvogn men vi har Brio sin og den er helt topp!!
*Knerten* Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Hei, vi har erfaring med ikea sin og synes ikea sin er litt lett å tippe.Men hørt at andre er fornøyd. Enig i at den har mye kulere farge og design enn brio;-) Iallefall gjorde vårt barn det, og merket at han ikke var helt trygg på den. Men de lærer seg nok med tiden. Har faktisk vært veldig fornøyd med fisher-price sin gåbil, skikkelig stødig men stygg og kjip musikk på den da. Og han er veldig glad i den.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Til info så er det to posisjoner hvor du kan feste håndtaket på IKEA vognen, nettopp for å unngå at vogna skal tippe når barnet er liten. Anbefaler IKEA sin vogn på det varmeste. Det er favorittleken hjemme hos oss, laster med seg alt mulig oppi den vogna.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2006 Tusen takk for svar ) Jeg tror faktisk det blir Ikea sin jeg, skal dit i kveld og da får jeg jo sett den ordentlig. Har ikke så lyst på gåbil nemlig, har aldri likt dem noe særlig. Har ingen god grunn egentlig....
lifa og Eline Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Nå hører ikke jeg til her enda, men vil slenge med ett svar jeg også. Vi skal ønske oss gåvogn til snuppa til jul ( er da 10,5 mnd) og han mener den fra Ikea er best. Jobber i barnehage og har veldig god erfaring derfra på den gåvognen.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2006 Nå har jeg kjøpt Ikea sin, og er kjempefornøyd jeg hvertfall ( hahaha så får vi se om lillegull også liker den), men kan fortelle en forskjell. Ikea sin har mye mindre plass i "kurven" enn hva Brio har.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 Haha ja da er det bra at vi har brio sin, for her har poden funnet ut at det er kjempegøy å sitte i yoga stilling i "kurven"mens vi kjører han rundt i stuen i full fart:-)
Expat Skrevet 20. oktober 2006 #11 Skrevet 20. oktober 2006 Det er helstøpte gummihjul på ikea sin også, og så er den billig da! Min lille gikk sent, men nå er det kjempegøy, og hun løfter den over dørstokkene Når hun var liten og forsøkte så hadde vi en stor flat passende stein oppi så den ikke tippa (er geolog, sjø, har slikt liggende )
Collet :) Skrevet 20. oktober 2006 #13 Skrevet 20. oktober 2006 Hva koster Brio versus Ikea sin gåvogn?
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 20. oktober 2006 Ikea sin koster 199 mens Brio koster ca 349, noen butikker tar 299, og innimellom er den på tilbud for 199 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå