Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er selv hjelpepleier og lurer på hvor lenge dere andre har holdt ut i arbeid.. Er i uke 30 +5 og kjenner at arbeidet begynner og bli virkelig tungt.. Har også en 4 åring som krever sitt hjemme. Jobber halv stilling men tar xtra også. Er bare nysgjerrig:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ble halvt sykemeldt i juni og hundre prosent fra juli og terminen min er oktober så det var ganske tidlig, slet med bl og hadde mye vondt + at jeg sov dårlig .. Det er viktig at du ikke sliter deg ut for ingen har bruk for en utslitt mamma ..det er ingen som kommer til å takke deg for det:)
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 ble sykmeldt rundt uke 26-27. Er veldig plaget med bl og sov veldig dårlig.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg jobbet fullt ut i 73% stilling.. har vært utrolig heldig og hatt et super svangerskap og supre kollegaer som gjorde arb.situasjonen min veldig lett..
Mamma'n til Julian Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Er sykepleier. Mye av arbeidet er jo samme. Ble sykemeldt i uke 32. Da kjente jeg det ble litt i tyngste laget! Synes man er utrolig flink om man holder seg i disse yrkene så lenge som til uke 30 altså!!!
jet trip Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Sykepleier jeg og. Holdte ut til uke 34 i 100% . resten av tiden var jeg aktiv sykemeld. veldig kjekt.
Heira☆ Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ba om sykemld. da jeg var i uke 30. Jeg jobber bl.a. som pers.ass. for en 100% pleietrengede bruker. Det blei alt for tungt for meg, siden jeg var aleine hele dagen. Fikk kun litt hjelp av hj.spl. under stellet. Hadde vi vært flere på denne brukeren, kunne jeg nok holdt ut lenger. Men jeg fant ut at det var ingen grunn til at jeg skulle gå der og slite meg ut. Ingen ville takke meg for det allikevel.
msbu Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Er sykepleier og jobber på sykehjem. I første svangerskap jobbet jeg 100% og jobbet helt til permisjonens start, uten problemer. I andre svangerskap ble jeg sykmeldt i uke 34 pga BL og kynnere. (jobbet da 60% natt). I dette svangerskapet har jeg vært sykmeldt pga BL siden slutten av august, har termin 30. november, så jeg var vel i uke 27 da jeg måtte be om sykmelding. Jeg jobbet da 81,2% natt, og gikk alltid alene på vakt på avdelingen + at jeg var eneste sykepleier på 80 pasienter (hele sykehjemmet) Hadde bemanningen vært bedre, hadde jeg nok holdt ut noe lenger, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå