Gå til innhold

Hei jenter..Hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Hvor langt er dere kommet og hvordan står det til?

Jeg er bare 5 uker på vei,men formen er bra;o)

I forrige svangerskap så gikk alt som en drøm ,ikke en eneste plage..Så jeg er veldig spent på om jeg er like heldig nå,for nå trenger jeg det mere enn forrige gang.

Er hjemme med snuppa mi på 16 mnd så her trengs det et bekken som samarbeider og en god dose energi værtfall...;o) Har heldigvis familie 5 min unna;o)

Jeg har ikke vært til legen enda,tenkte å vente til uke 12 eller noe jeg;o) Vist alt går bra frem til da...Sist gang var jeg der i uke 6 eller noe,tror det var litt tidlig??Aner ikke men...

Ha en god dag videre jenter;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6746044-hei-jenterhvordan-er-formen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg er 5+3 og merker ikke stort egentlig. Har ømme pupper (spesielt uten bh!!) litt murringer og stikninger nå og da, og er trøtt... har heldigvis ikke merket så mye til kvalmen ennå, men jeg har fått en bøge av uvelhet over meg et par ganger..

Har fått time 10/11

Annonse

I dag er eg 6+1, men har ingen symptom, så er ganske bekymra for at noko har gått gale... :( Har vore småkvalm sidan 5+4, men i dag er eg i fin form igjen, og har ingen murringar eller vondter eller noko som helst... Håpar alt er bra likevel, og at eg eigentleg berre har klart på magisk vis og ignorere symptoma mine idag, eller ha blitt så vant til dei at eg ikkje legg merke til murringane lenger (men trur jo eigentleg ikkje det...)

Jeg ble kvalm 5+6. Har vært kvalm lenge, men kastet opp da 5+6:( Har ikke kastet opp idag:) Er 6+1. Kjøpte Sea Band istad, får se om det hjelper litt. Har gått å brekt meg endel.. Værst om morgenen. Har ømme pupper og er innmari trøtt. Ikke noe særlig murringer og sånt. Kjenner litt innimellom.. Fikk litt orange utfold etter sex igår, men det er jo helt normalt. Ikke vært noe mer:) Gleder meg til å få tilbake litt energi. Heldigvis kommer den nok tilbake før jul! Det er jeg glad for:)

Er 10+1 idag. Formen er elendig ( så jeg misunner dere andre). her går det stort sett mellom senga og doen. og kampen for å spise. så jeg er nok en av den lille prosenten som får kvalmen i pose og sekk (bokstavlig talt). men satser på at det blir bedre om to uker og ikke det går over før uke 14 eller noe.

Annonse

Jeg tror jeg er 5+2... Jeg har tidligere vært endel kvalm, og har vært plaga med VELDIG kjapp forbrenning (som resulterte i MYE dopapirbruk!!), veldig trøtt, og nærtagende. VANVITTIG oppblåst!!! Men dette har nesten gått over... Så jeg føler nesten ingen sympt for tiden...

Har tenkt å ringe om to uker for å bestille meg time (er litt opptatt disse to ukene, ellers hadde jeg gjort det før...). Jeg bryr meg ikke om det er tidlig, jeg har lyst til å "komme igang" med legebesøkene!! :)

jeg føler meg egentlig ganske bra.. bortsett fra kjempe ømme pupper ihvertfall når jeg tar av bh. og er trøtt og nærtagen.. men kvalmen har ikke kommet ennå.. sist jeg var gravid kom vel kvalmen 1 uke 7-8..

er 5+5 i dag jeg.formen er egentlig kjempe fin.

murringer i magen inni mellom,og er allerede ganske så trøtt av meg.er vl en blanding av at vintern nærmer seg og det at jeg faktisk er gravid (tenk at jeg er det:o) )skjønner ikke hvordan jeg skal klare å jobbe så samboern får pappaperm,når jeg er såpass trøtt allerede..

men jeg elsker å være gravid og syns det er helt utrolig at det er sant:o)

11+ 5 i dag (snaart 12 uker, juhu! :) og formen begynner saaakte, men sikkert å bli litt bedre etter 5-6 uker med nærmest uutholdelig kvalme!! Men jeg er fremdeles så redusert at jeg står ved min mening om at dette blir et enebarn!! (Så får vi se hvor lenge det holder, når barnet kommer og alt det... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...