Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jenten min på 3 mnd har mellom 7-10 bæsjebleier i døgnet helt siden fødselen. Hun får mm, så da er det visst normalt. Det er veldig lite hver gang...som om hun har sluppet en fis.. hihi. Vi klarte å blande feil på mme, tok 3 sjeer istedet for 2 i 100ml ( hadde ikke nok mm den kvelden) Dagen etter hadde hun en bleie med litt slim og litt blod, så da såg jeg jo at tarmen var irritert. Sikkert pga blandingen vil jeg tro. Men nå 1 1/2 døgn etterpå har hun ikke hatt bæsjebleier siden, hva skjer? Hun virker veldig grei, litt sutrete, men ser ikke ut til å ha det vondt. Noen som vet noe om dette?
Libido- Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Kan ta noen dager når man har gitt mme. Er ikke noe farlig, men siden du har gitt feil, kan du kjøpe sviskesaft (nestle) og gi henne det. Det får som regel fart på sakene =) Jeg pleier å gi gutten min en ekstra skje med tran om det går lang tid, hjelper også. Så lenge hun kun får me er det normalt at det kan gå over en uke.
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Får jeg det på dagligvare? Hvor mye? Står vel gjerne på flasken hvis det er nestle...Takk skal du ha.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Ved blod i avføringen bør du ringe og høre med helsestasjonen.
Winterlady Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg gir nesten bare MME og på helsestasjonen sa de at babyen da SKAL ha avføring en gang i døgnet. Det står derimot på MME pakningen at for mye pulver i blandingen man lager i stand gir forstoppelse, så det er nok det som har skjedd da ja.. Siden det er blod også ville jeg ringt legevakten og hørt uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå