fru <3 Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 I går kveld fikk lillebror på 5,5mind grøt laget med vann i stedet for mm som jeg vanligvis gjør. Storesøster skulle gjøre lekser akkurat da jeg skulle pumpe og det var BARE mamma i hele den vide verden som kunne hjelpe henne med det, ikke pappa nei! Så da gav pappa lillebror grøt laget på vann. Kanskje det kan forklare nattens hendleser som gikk ut på at lillebror støtt og stadig ville ha pupp og BARE pupp! Han ville slettes ikke ligge i sin seng , BARE hos mamma! Det hjalp ikke at pappa stod opp flere ganger og bysset og sang og vandret rundt med en liten hylende krabat i armene, men når han kom ned i senga til mamma så ble han stille og gapte og lette etter mer PUPP! Nå sover gullungen så søtt i senga si, sikkert fordi det er dag og ikke natt. Så får jeg bare hørve i gang pumpa og håpe at dette blir atter en effektiv dag...gjesssp..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 *snork* Her har det heller ikke vært mye til søvn i natt, vet jeg Hun har vært så urolig- også ved puppen. Ligger og jamrer og skravler HØYT store deler av natta. Ikke mye direkte skrik, da. Hun har refluks, og er gulping og halsbrann som er årsaken til urolighetene her i gården! *zzzzzzzzzzzzzzz* Er så trøøøøøøøøøtt....
Bare jeg er meg :o) Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Roping og skravlig og klaging har prega natta her. Skriker ikke ,men er så urolig og våken. Er også sååå trøtt! Nå sover han selvfølgelig og om et kvarter må vi hente storebror......jaja,bare å holde ut tror jeg! Får sove når vi blir gamle:) Min blir 6 mnd den 30:))
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Det var faktisk en liten trøst å høre at det iblant var flere med ropende, skravlende og syngende barn på natta :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå