Gå til innhold

Mars-spire og en liiten til.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo hallo :)

Takk for sist :) Kjempehyggelig treff, da.. Håper du kosa deg på hytta, liiten.. :)

Har ikke vært på nett de siste dagene pga oppussing av den nye leiligheta (er ikke ferdig enda.. puuhhh..), så jeg har ikke fått lest den nye tråden før igår.. Jeg ble mildelst talt noget overrasket over det som sto der.. Skjønner ingenting, jeg.. Hva er det de beskylder oss for??

At vi skal ha baksnakka de osv?? Dette blir så bortimellom staur og vegger, at jeg snart bare må le!!

Selvsagt så vi bortover mot lagbordet; vi var da nysgjerrige på hvem som satt der (og jeg lura på om det var noen som kom fra forrige treff..).. Hallo?? Hva ER dette??

Og dersom det evt kom noen kommentarer, så var de, så vidt jeg husker, kun et par bemerkninger om at noen var rimelig unge, og at det fikk oss til å føle oss "gamle".. Men det var jo ikke vondt ment!! Det var litt mer sånn der "oisann.. og så vi som ikke føler oss noe gamle.. ble plutselig litt mer oppmerksom på at vi snart runder/har rundet 30.." -Er da vel ikke noe galt i det?? AARGH!!!

Kjenner jeg bare må få det ut!! Føler at vi er blitt fullstendig misforstått, og at det, nok en gang, blir dårlig stemning innad i "gjengen".. Og det er jo så synd, for alle virka da hyggelige.. Og dessuten, hvordan har vi skulle kunnet si noe stygt om de andre? -Det ble jo ikke til at vi fikk hilsa på dem!!??!

Nei, dette begynner å bli merkelige greier!! Hva mener dere?

Jaja.. nok "syting" ;)

Håper det er bra med dere, da.. Selv står vi opp i ørene i maling, og jeg er dritt lei!! -Men det er litt koselig også.. Det å skulle pusse på det vi eier istedet for det vi leier.. Blir innmari godt (og koselig) når vi er ferdige! Satser på å bli ferdig med malinga imorra, slik at vi kan begynne å flytte på lørdag..

Lillejenta kommer hos oss igjen på mandag, så jeg vil i allefall ha HENNES rom klart, og tv-kroken på stua, så det ikke blir barne tv-manko.. ;) Så får hun heller bare tåle at det er litt esker og smårot de første dagene.. Det takler hun :)

Oi.. dette ble et langt innlegg.. Jaja..

Nei, nå skal vi få i oss litt mat, slenge noen esker i bilene og komme oss oppover i leiligheta igjen... Men merker at kroppen ikke HELT vil være med i samme tempo som før.. Litt uvant, men det er vel bare å stå i det.. ;)

Mulig jeg er på nett igjen ikveld en snartur :)

Vi snakkes da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Krølle og takk for sist! ;)

Nei, det er ikke godt å si hva som er skjedd på treffet. jeg satt med gode tanker hele kvelden, og gledet meg til neste treff allerede før jeg forlot stedet. Feilen er kanskje at vi ikke håndhilste på alle sammen? Jeg er dessverre litt for sjenert til det jeg.. selv om jeg er gammel..:)

Ei fjær blir gjerne til 10 høns i denne saken dessverre. jo jeg kikket nedover bordet jeg også.. "noen jeg kjenner tro?? Og der sitter jo jenta fra Ikea! Hun så jeg i kassa på Ikea tidligere på dagen.. litt av et sammentreff" -Dere husker kankje jeg sa det? Det kan jo ha være nok til at enkelte tror vi "snakker bak andres rygg".

Innrømmer at jeg ble litt satt ut av besyldningene, men nå kan jeg ikke gjøre annet enn å le.. jeg kan ikke gråte heller??

Jeg har avtalt et minitreff neste torsdag. Vil du komme??

Jeg var på ultralyd i går, og fikk flyttet frem terminen til 23.03. Da er vi kanske likt eller hur?? Alt var bra, og den lille sparket helt villt! :)

Kos deg med oppussinga, men husk at du er gravid! :)

Skrevet

Jepp.. husker det der med Ikea-jenta, ja..

Synes dette blir rarere og rarere..

Neste torsdag? Jo.. Det høres koselig ut.. Dagene går litt i surr for meg nå, men jeg TROR ikke jeg skal noe den dagen.. Hvis, så sier jeg fra.. ;)

Hvor da? og når? Og hvem kommer? :)

Hehe, ja, nå er vi like på termin.. Jeg har den 22.03.. ;) Skal ikke se bort fra at vi kanskje treffes i gangene på St. Olavs.. ;)

Flott at alt hørtes ok ut da :)

Oppussinga er slitsomt, ja. I går var dag nr 3, og tempoet gikk merkbart ned.. Blir roligere idag, da.. er litt sliten.. Men å gjøre litt er jo også noe, så.. ;)

Skal male barnesenga og skrivepulten til veslejenta idag, tenker jeg.. :)

Skrevet

Hei Krølle,tror det blir meg,du,mars-spire og ei som heter Dua på mini-treffet! Vært på city syd,prøver desperat å finne meg bukser jeg da---uten hell.Er så vant til det jeg da,pygme som jeg er he-he.Gleder meg til å møte dere :o)

Skrevet

Høres koselig ut! Gleder meg jeg også :)

(så nå håper jeg at jeg kan.. tihi..)

Uff ja, den buksejakta er slitsom.. Know how you feel!! :)

Nei, nå skal vi i leiligheta.. :)

Vi snakkes :)

Skrevet

Jeg kan heldigvis bruk mine egne bukser enda... de er lave, og på lørdag kjøpte jeg meg ei ny lav bukse. Mammabuksa mi er håpløs, og inntil noen finner på ei ok mammabukse trenger jeg på meg mine vanlige bukser.. Basta! :)

Jo vi kan jo få til det rene minitreffet torsdag.

Altså på Bim satt det ei ved siden av deg Krølle og ei foran deg, de kommer antagelig på kaffe, så liiten og meg. 5 old ladies er ikke dårlig..:)

Hva med Fellini på Heimdal kl 18??

Skrevet

Høres bra ut, ja :)

Blir koselig :)

Skrevet

Flott! - da har vi en avtale. :)

Rosacea og Ann bekrefter at de også kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...