Bøllefrø nr 3 i magen <3 Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Da har jeg skiftet nick Fra mamman t Ronja til
Serial mom Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Grattis med spire :-) Men du sliter litt med å rekke termin til juni 2006,da det allerede har vært,he-he! ;-D "007 skal det vel stå,så du får bytte enda en gang! Kos deg masse med magen din de neste månedene:-)
Bøllefrø nr 3 i magen <3 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 Hehe!! Jeg så det akkurat for sent... *flau* Har et lite spørsmål til deg. Har akkurat kjøpt inn en del tester, men de får jeg jo ikke bruk får nå, å da tenkte jeg å gi dem til en av "sliterne", å ettersom du var så snill å rette på nicket mitt, lurte jeg på om du ville ha dem. Det er jo ikke noe vits i at dem ligger til meg, da er det mye likar at noen som trenger dem kan få dem.. Det er 1 stav, og 8 "strimler". Så hvis du er innteresert, er det bare å si ifra. Klæm
Serial mom Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Takk,så snill du er! :-) Vet du, jeg har noen tester(EL og GT) liggende,men jeg bruker de aldri,for venter alltid til ikm,og da kommer tanta "som bestillt",blæh,så jeg har egentlig ikke bruk for flere. Men det er sikkert andre her inne som vil ha,så de kommer nok til nytte:-) Tusen takk for at du tenkte på meg,uansett,du er søt du! :-) *STOOR KLEM*
Bøllefrø nr 3 i magen <3 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Ok, den er grei! ) Ønsker deg uanett masse lykke til videre, å håper du kommer etter snart!!! Sender litt extra babystøv til deg ********************************************************************************************************************************************** Klæm
9nah Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 hei 1 blir til 2 *25062007* og gratulerer så utrolig mye!! Kan jeg spørre om du har hatt noen symptomer? jeg har IKM idag, og har hatt rar mage i snart 3 dager. drar og stikker litt, plutselig fikk jeg et skikkelig tak i går som varte 2-3 sek, og det er litt stikkinger på høyre side og så plutselig på venstre side... ingen tegn på TR. ingen spotting. fikk plutselig litt slim i helgen merkelig nok, men er nå helt tørr igjen. har 'voksesmerter', og vond korsrygg, men ellers ingen ømme bryster eller trøtthet.....nå lurer jeg litt....
Flippa m Frida Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Da er det vel på sin plass med gratulasjoner da? Grattis med full klaff! og lykke til videre.
Serial mom Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Takk takk :-) *grabber til meg av støvet og smiiiiler* *KLEM*
Bøllefrø nr 3 i magen <3 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2006 Heisann 9nah! Jeg tenkte egentlig å vente med testinga, for etter de siste syklusene skulle ikke tr kommet før om ca 10 dager! Men i går kveld var jeg helt utslått, sovnet på sofaen i 8 tiden, å klarte ikke å våkne skikkelig igjen. Hadde skikkelige smerter i magen i 10 tiden i går kveld, å veldig ømme pupper. Det var det jeg hadde av symptomer tror jeg. Håper dett hjalp deg, å krysser fingrene for at du er gravid!! Klæm
9nah Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 takk for svar og fingerkryssing:-) lykke til videre!!!! for en spennende tid du går i møte!!
Bøllefrø nr 3 i magen <3 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 19. oktober 2006 Hei Flippa!! Takk for gratulasjonene. Som du kanskje ser over, har jeg en del gt som jeg ikke får bruk for nå, å da er det jo mye bedre at noen som har bruk for dem kan få dem. Tenker spesielt på "sliterne", å ser at du er i din 16pp, så hvis du er interesert, kan jeg sende dem til deg hvis du vil! Uansett, lykke til!!! Klæm
Gurine og gulla Skrevet 19. oktober 2006 #12 Skrevet 19. oktober 2006 gratulerer til deg oxo:) dere er så utrolig heldige:)
trollemor med hybelboer Skrevet 19. oktober 2006 #13 Skrevet 19. oktober 2006 Gratulerer så masse med spiren og lykke til i svangerskapet
Lone35 =0) Skrevet 20. oktober 2006 #14 Skrevet 20. oktober 2006 Burde det ikke være 2 blir til 3? :0) Du har ikke fått det til heeelt alene vel? tihi...:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå