mars-baby Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Klarer dere å jobbe som normalt når dere har mye kynnere? Er det farlig, bør man ta det mye med ro?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Det er nok litt individuelt. Da jeg tok det opp med legen,ble jeg sm 1 dag i uken,for å roe ned. Men det økte på.Har det ikke hele tiden,men får det i økter,gjerne nattestid.Da kan de også være smertefulle,og vanskelig å skille for meg fra ekte rier.Da jeg var hos legen sist,ment hun at dette kombinert med blodtrykkstigning og et par ting til gjorde at det ikke var tilrådelig å jobbe overhodet.Ble overrasket,og litt skuffet.Men nå er jeg glad for det.Har blitt mye bedre etter at jeg roet ned
Bellen Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg hadde en del kynnere rundt uke 24-26, men nå har det roet seg litt. Får de fortsatt, bre ikke så ofte. De kommer ofte etter at jeg har sittet en studn og reiser meg brått, går i trapper eller må tisse. Jeg snakket med JM om det og hun sa at det var helt normalt. Mine er ikke spes sterke (foruten de jeg får etter sex, de kan være ganske kraftige), bare ubehagelige.
mars-baby Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2006 Hvor landgt var du komt da legen sykemeldte deg da?
Mikaia Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Hvordan foeles kynnere? Jeg er ikke helt sikkert hva de stikkende smertene jeg faar i "sidene" (i omraadet rundt eggstokkene) er. Det kjennes ut som om noen drar i noen traader og det gjoer saa forbaska ondt! De varer bare 2-3 sekunder og saa er det over, men kan komme i 2-3 repitisjoner. Jeg vet ikke om det kan vaere luftsmerter for jeg har absolutt nok luft i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå