Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ligger utrolig urolig om natten og snorker som bare det så nå har han begynt å ligge på gjesterommet. Synes det er trist jeg å ligge alene, men samtidig skjønner jeg at han må ha litt søvn før han skal på jobb. Er det flere kjærester der ute som har gjort det samme eller er det bare min?? Jeg må si jeg lurer på om jeg og babyen blir liggende alene også for han kommer jo til å våkne da også når babyen gråter om natten.....uffameg!!!
silena Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg må le litt selv om jeg skjønner at det egentlig ikke er så hyggelig.... Mannen min er dritlei "vesingen" min som han kaller det så han legger seg noen ganger men hodet i fotenden av sengen på natten. Hvor langt i svangerskapet er du? Etterhvert så tror jeg de blir mer vant til det og ikke våkner så lett og jeg hadde nok blitt litt såret hvis sofaen ble til en vane. Greit en natt innemellom når man trenger å hente seg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Hehe joda det er litt komiskt også, og jeg hadde ikke blitt fornærmet om det var en natt eller to. Men det er hver eneste natt også i helgene. Hadde også tenkt at han skulle bli vant til det men men..... Jeg er 37+4 uker på vei og snorkingen har visst bare blitt verre og verre ifølge han haha.... Hvor langt på vei er du?
hønepøne;-) Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg måtte også le litt...men skjønner du blir litt skuffa! Min er av den mer tolmodige sorten, tror jeg. Samtidig har han et godt sovehjerte. Jeg har funnet ut at jeg holder meg mye roligere om natta hvis jeg ikke spiser rett før jeg legger meg. Jeg kan ikke være mett for da uffer, puster og peser jeg. Får ikke sove noe særlig heller da! Og dette er jo et forbigående problem:)
Grigri m/3 gutter Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg vurderer å "separere" oss i sovingen, men det er jeg som vil det, ikke han. Han våkner jo hver gang jeg snur meg og stønner og oier meg, men sovner igjen, og vil ikke sove noen annen plass. Jeg derimot, blåser i romantikken akkurat nå, og vil bare ha plass! Jeg tar større plass enn før pluss at den nye ammeputa jeg nettopp fikk er nå permanent i senga. Dessuten er senga vår litt for lav sånn at jeg må lene meg på stolrygger for å komme meg opp på beina. Jeg er så hormonell at hvis det hadde vært han som foreslo det hadde jeg følt meg ensom og forlatt og nektet.
lilli Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Du er ikke alene! Jeg snorker visstnok helt fælt ( gjorde det forrige svangerskap også ), så her sover mannen på gjesterommet. Han sover veldig lett, så hvis han i det hele tatt skal komme seg på jobb er det nok lurt. Men jeg har fått selskap av en mindre mann, nemlig 3-åringen! Han bryr seg lite om mammas snorking :-)
2nj♥ Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Hehe.... vi har det vel nærmere motsatt. Jeg sover mye lettere nå og irriterer meg innimellom over hans snorking. Våkner flere ganger om natta fordi jeg må på do, ligger vondt, krampe i leggen.....-og da blir jeg liggende å høre på at han puster tungt og får ikke sove..... zzzz Han sover så tungt at han hører nok ikke at babyen våkner heller. Gjorde iallfall ikke det forrige gang.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 ååå det var godt å lese at det iallfall er en person til somm har det på samme måten da føler jeg meg ikke fullt så alene lenger hehe
goytil Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg sov mye tyngre før jeg fikk barn... og jeg kan både snakke i søvne og snorke som en mann.. men mannen min sover uansett han.. igjennom hylende barn og rullende meg.. he he.. det hendte han la seg nede når nr 2 våknet om natten da... han har vært krevende hele veien.. og mannen min må jo på jobb.. men nå sover han som en stein uansett..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 jeg kan vel trøste meg med at han helt sikkert våkner når nusket vårt skriker slik at han kan ta barnet litt også og at det slipper å gråte i timesvis om jeg ikke er der hehe...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #11 Skrevet 19. oktober 2006 Dere kan jo bytte på soverommet når ungen er kommet? Alt for nattesøvnen til nye foreldre, sier jeg bare... Vi har stort sett separate soverom, vi, men det er fordi det rett og slett funker bedre for oss. Her er det jeg som sover lett og har problemer med å sovne igjen hvis jeg først våkner, mens han (og datteren vår) sover som steiner og gjerne har en skikkelig snorkefest med det samme. Selv snorker jeg aaaaaaldri (veldig greit med å sove alene, ingen ødelegger illusjonene).
Prins&Prinsessa Skrevet 19. oktober 2006 #12 Skrevet 19. oktober 2006 Hehe.. må le lit jge også! Min kjære og jeg bor ikke sammen for tiden. Han studerer i bergen mens jeg er i kalde nord. Men skal flytte sammen i januar. Blir så deilig! Han slipper så og si all knøinga mi om natta. Men han klager litt når han først er hjemme Men siden det er utroli viktig at han kommer seg frisk og opplagt til skolen om dagene, går sjøkrigsskolen, så er vi enige om at vist han vil kan han sove på gjesteromme t vårt. Hihi... For ikke som om jeg blir å ta den lille med meg dit.. Nei,skal nok sove i vår seng jeg og den lille i sin egen. Men vi er også enige om at vist jeg er veldig sliten og slikt,evt syk skal an selvfølgelig hjelpe mer til. Men han slipper ikke helt unna uansett, det vil han ikke selv en gang.
babyloveyou Skrevet 19. oktober 2006 #13 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg "kastet" mannen min for lenge siden.. når jeg var ca 3 mnd på vei.. nå er jeg syv. Jeg sover lett.. og våkner bare han snur seg.. Det takler jeg dårlig.. mye bedre for forholde at han holder seg på gjeste rommet.. så får han heller få komme inn igjen i januar når småen kommer.. :-) men da spørs det om han vil.. da er det en annen som lager litt lyd på natten..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #14 Skrevet 19. oktober 2006 dytter litt jjeg for å se om det kommer flere...
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 19. oktober 2006 #15 Skrevet 19. oktober 2006 Skulle ønske det var min samboer som var flyttet inn på gjesterommet. Han snorker noe alldeles forferdelig. Og jeg sover så lett for tida, så det blir så som så med søvnen. Det pleier å ende med at jeg rømmer inn på gjesterommet. Gruer meg litt til babyen kommer for da komme jeg vel til å sove enda lettere. Nærmer seg jo jul, så kanskje en snorkeoperasjon kan være årets julegave!!!!!!!!!
2barns mor Skrevet 19. oktober 2006 #16 Skrevet 19. oktober 2006 Har det akkurat som 2nj! skriver!!!! Hos oss er det omvendt ja!!
hønsemor Skrevet 19. oktober 2006 #17 Skrevet 19. oktober 2006 Hvordan er det med kjærlighetslivet når dere sover på hvert deres rom? Jeg har mann på reisejobb, så når han er borte nyter jeg den store senga. Jeg merker de første nettene han er hjemme at jeg sover dårligere da, men så venner jeg meg til det igjen. "Problemet" vårt er vel heller at lillemann på 2 år også sover hos mamma og pappa utpå natten...
Chiquita Bananas Skrevet 20. oktober 2006 #18 Skrevet 20. oktober 2006 Er ikke lett det der med snorking.... Her er det jeg som sliter...han snorker litt mye til tider og det hjelper ikke at den svære bikkja hans hjelper til og snorker heftig selv eller løper i drømme og lager irriterende lyder med poter som skraper i gulvet eller som lager merkelig ynkelyder. Til tider har det vært så ille at jeg har rømt til gjesterommet. Men jeg hadde vært lei meg om han rømte rommet flere ganger som din. Snorker visst av og til jeg også nå - men det var mer pustende... Men han klager ikke siden det er å sjeldent. Jeg ligger og dytter i ham eller snur på ham på sida. Vil det hjelpe da ? Eller vil han ikke ?
Puttipluttipott*har født* Skrevet 20. oktober 2006 #19 Skrevet 20. oktober 2006 I natt våknet jeg faktisk av at jeg dro en skikkelig tømmerstokk, hehe. Helt utrolig....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #20 Skrevet 20. oktober 2006 haha... Kjærlighetslivet går bra det ja. Har ikke akkurat mye sex, det er jo så vannskelig å få det til siden magen er sånn i veien. Men vi ligger litt over til hverandre før vi går i egen seng for å sove. Det er jo bare å sove vi gjør hver for oss. Skulle ønske jjeg ikke snorket sånn jeg, og håper det går over etter fødselen slik at han kommer inn til meg igjen allikevel jeg da.
Klara77 Skrevet 20. oktober 2006 #21 Skrevet 20. oktober 2006 Hos meg er det omvendt, det er jeg som har kastet ut mannen min! Jeg sover veldig urolig, snur meg og kaver masse pga BL, og får helt claus hvis jeg har noen nærme meg om natta. Tror vi sover bedre begge to nå! Men er jo litt rart å ikke sove sammen, da.
pastasalat Skrevet 21. oktober 2006 #23 Skrevet 21. oktober 2006 Hos oss er det meg som av og til rømmer for han snorker og jeg er veldig var på lyder. Han sovner alltid med en gang 8så urettferdig... og jeg bruker litt tid. I tillegg snur jeg meg en del mer og ligger urolig nå som jeg er høygravid og da føler jeg at jeg kanskje kommer til å vekke han når jeg kaster meg rundtomkring. Vel, prat med han om det så blir det sikkert bedre. Vi blir alle desparate hvis vi ikke får sove.... Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå