Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Noen som ser frem til late dager med masse ribbe og julepølser? Tanken bare slo ned i meg nå.. og det kribler i magen av forventning..
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, jeg gleder meg skikkelig til pinnekjøtt og lukten av bartre og appelsiner og JUL!!!!! jippi,, hehe
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 hehe.. jeg har ikke fått noe kick i dette svangerskapet, men hvis det skjer så håper jeg på mandariner...
Heid Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Har pinnekjøtt i fryseren som vi skal ha en søndag nå i nærmeste fremtid. Må jukse litt, med å smake før julaften. Men så blir det bare en gang til før jul, julebord el, for hvis en spiser det for ofte ødelegger en kosen på julaften. Slik har det jo blitt i dag, at en kjøper det en har lyst til når en har lyst på det. Kosen med jula nå er jo ikke pakkene lenger, men mat og det sosiale med familie og venner.
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Foruten 2 julebord, så sparer jeg på ribba til julaften så best jeg kan.. Jeg forstår GODT de som er fristet til å ta den frem tidligere.. Julematen er jo klimaks på julekvelden egentlig. Bare så synd jeg ikke kan drikke rødvin til i år. Det blir nok champangne-brus.
Krølle79 Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Julebrus er jo sterkt undervurdert, da.. Gleeder meg!! Og DEN skal jeg drikke leenge før julaften! Årets høydepunkt! Der blir jeg nok ikke voksen med det første..
**synne** Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 gleder meg så jeg blir sprøøøø!!! Men i år blir det kanskje pinnekjøtt bare en gang før jul... Jaja..blir kanskje enda bedre da Men ikke bare pinnekjøtt jeg gleder meg til! Kakebaking, juleverksted, juletrelukten, juleynten, gaver som skal knipes på..hehe... ååååå elsker jula!! Men nesten tiden før som er best.... Alle forventningene...julesangene... *sukk* Bare drøye 9 uker til nå...
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Vi blir vel alle litt unger med tanke på jula. Så gleder jeg meg på ungenes vegne. I går diskuterte de frem og tilbake om hvem som skal være julenisse for den lille neste år.. Har dere noen spesielle julegaveønske fra kjæresten da??
En liiiten til. Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Har spist ribbe jeg ja! Nå er du vel misunnelig mars-spire HA! Julebrusen har jeg sett,men prøver å ikke kikke på den når jeg er på butikker,men noen sleivblikk blir det ja,vente liiiiit til,men tror jeg sprekker i helga (
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 nei.. fy deg liiiten! -Spise ribbe i oktober! Ikke misunnelig i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå