Gå til innhold

pasient hotellet

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært der? er det mulig for oss å ligge der i steden for 7 H eller 7G?

koster det noe ekstra?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har vært der. Kjempe kjekt å få ligge på hotellrom istede for på sykehuset. God mat i resturanten, Tv, Grei nok seng, fint bad osv.

Det koster ingenting ekstra for deg og den lille. Men skal du ha med Far koster det ekstra for han. Husker ikke hva vi betalte, men dere kan velge om han skal ha helpensjon eller bare overnatting.

Kriteriene for å ligge på hotellet er at både mor og barn er friske etter fødsel. Dvs at greier du ikke stelle deg selv uten hjelp, får du ikke ligge på hotellet. Du må ned i resturanten for å få mat også, så det er viktig at du er i passe form.

• 1 måned senere...
Skrevet

Sjekket nettopp selv da vi oensker aa benytte oss av tilbudet. Koster 295 for far inkludert frokost, og tror det var 575 for fullpensjon for far.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har sååååå lyst å ligge der,men tror kanskje det blir fødeloftet istedet.

• 2 uker senere...
Skrevet

En tommel opp for fødeloftet!

Skrevet

Jeg vil på pasient hotellet og kommer til å gjøre alt jeg kan for å få det til... hehe...

• 1 måned senere...
Skrevet

Ikke så mye som skal til for å få komme på hotellet. Alt i orden med deg etter fødsel, dvs at du får til å tisse og ikke blør for mye. Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...