Gå til innhold

Hjelp- hemorider????(samme som des klubben)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Please hjelp meg litt den som kan...... Hvordan ser hemorider ut?? jeg har fått en liten "utvekst", som egentlig ser ut som en sånn utover føflekk......... det gjør ikke vondt eller noe, merker den ikke.......Er det hemorider???? og i tilfelle, hva hjelper???

Tusen takk hvis du kan hjelpe meg :-) (må nok desverre være anonym nå- dette er pinlig syns jeg;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en liten hemorid. Det gjør vel kun vondt når de sprekker (i hvert fall på meg) og hvis du ikke har vondt så trenger du kansje ikke å gjøre noe med det? Jeg har hatt hemorider gjennom hele svangerskap, men hvis jeg bæsjer hver dag er det ok, gjlør ikke så vondt. Å jeg trur det forsvinner etter fødsel, gjorde det i hvert fall sist gang. Men det finnes salve mot dette på apotek.

Skrevet

Takk for svar :-) jeg var på apoteket i dag, men på pakningsvedleget på en salve sto det at salven kunne påvirke fosteret........ jeg hadde ikke tid til å se på andre salver da, vet du noen navn man kan bruke?

Skrevet

Jeg har også fått hemoroider (utenpå), og anbefaler deg å gjøre noe med det - ikke tro det går bort etter seg selv.

Behandlingstiden på dette er 4- 6 uker :-(

Anbefaler deg å kjøpe en salve på apoteket som heter Alcos- Anal (denne kan brukes av gravide og ammende)

Les pakningsvedlegget :-)

Good luck!

Klem fra

Skrevet

Det kan være en kondylom du har fått. Jeg har fått det, og det kan lett forveksles med hemorride.

Få legen til å sjekke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...