tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 19. oktober 2006 #1 Del Skrevet 19. oktober 2006 ALT er galt med han i mine øyne for tiden. jeg er skikkelig deppa og har bare lyst å ligge og grine. alt han sier og gjør er feil og alt han ikke sier og ikke gjør er feil. ja..jeg skjønner at jeg snart må ta en avgjørelse her snart. om å bli eller ikke. veldig trist nå som man prøver å lage barn, men ting ville antagelig blitt verre om man skulle fått barn sammen. da ville vel jeg sett på han som pappa'n fra helvete... åååå...hvorfor meg?? jeg vet jeg er vanskelig å være sammen med, men det kan jo komme av at vi ikke er riktige for hverandre. (jeg virker jo helt psyko. bare surever og griner og klikker på småting og aldri fornøyd med noe.) eller han mener vi er det da. han er heeelt på knea. stakkars.. det er det at jeg hadde en forestilling om hvordan typen min skulle være og det så lovende ut til å begynne med, men etterhvert så dukker jo egenskapene opp (som jeg ikke liker) og så sammenligner jeg han med andre kamerater..så som 'kunne ønske han var litt mer sånn, sånn hadde ikke NN sagt eller reagert' etc etc blæh...life sucks akkurat nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6744792-uffsliter-i-forholdet-mitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 19. oktober 2006 kan man bli sånn her pga av at man sliter med å bli gravid??? anyone? noen som har hatt lignende perioder eller er alle bare lykkelige (syns alle er så lykkelige unntatt meg..snufs) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6744792-uffsliter-i-forholdet-mitt/#findComment-6744972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Del Skrevet 19. oktober 2006 Klart det sliter på om man sliter med å bli gravid.. Men, må si jeg synes faktisk det er ganske dårli gjort å sammenligne kjæresten din mot andre og "skulle ønske han var sånn".. Han er jo ikke det.Han er jo den han er, og om du virkelig er glad i han burde du elske ham som han er.. Virker som du synes synd i deg selv (refser deg ikke), og det skjønner jeg om du sliter med å bli gravid og du sliter med forholdet, men det blir ikke noe bedre om du syter! Du må tenke over hva du vil og se å få jort noe med det! Om samboerenn din ikke er den du vil være sammen med, så får du ende det hele da? Prøv å se lyset i tunnelen og tenk over hva du vil.. Det sårer nok han veldig å når du klager og aldri er fornøyd. Han prøver sikkert å gjøre sitt beste Refser deg på ingen måte.. prøvde å få fram det jeg mente på en OK måte Lykke til da.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6744792-uffsliter-i-forholdet-mitt/#findComment-6745063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 19. oktober 2006 #4 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det kan jo tære på forholdet når man sliter med å få barn,det er mange skuffelser,sorg og frustrasjon med i bildet. For andre gjør slitet at man kommer enda tettere sammen,slik er det for oss. Vi har alltid hatt et nært og godt forhold,og kjenner hverandre ut og inn. Vi hadde et år der vi var ute å reiste,tilbringte hver eneste minutt sammen hele det året. Vi overlevde det uten en eneste krangel,og er fortsatt like forelska og har nå gifta oss. For meg er det slik det skal være,hadde det ikke føltes rett hadde jeg gått fra han. Har aldri hatt det slik med andre,så jeg vet at dette er rett for meg. Nå hørtes dette sikkert bare kvalmt ut,siden det ikke er sånn du føler det. Men kanskje dette bare ikke er den rette. det er skummelt å begynne å få disse tankene nå,for forholdet blir enda mer krevende når en får barn,og har en ikke alle følelsene inne i forkant er det lett for at forholdet ikke klarer den belastningen. Hvor lenge har dere vært sammen da? Hvor gammel er dere? Det er trist å lese at du har det sånn,håper det bare er stress og hormoner som gjør at du føler det slik. Men du skylder både deg og din kjære å bli sikker på hva du egentlig ønsker,for slik det er nå har du det jo ikke bra,ikke han heller. *STOOOR TRØSTEKLEM* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6744792-uffsliter-i-forholdet-mitt/#findComment-6745105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2søtesmåh Skrevet 19. oktober 2006 #5 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men antar at det er noen år... Jeg har også perioder hvor jeg finner feil på sambo. Både på utseende, væremåte og personlighet... Men så har det seg sånn at jeg vet hva jeg har, men ikke hva jeg får. Om ikke alt er 100%, så er kombinasjonen veldig bra ) Altså kan hende det finnes en kjekker en, men er han like snill. Kan hende det finnes en som vil reagere "riktig" i gitte situasjoner, men hvordan ser han ut etc, etc..... Også er det det med at spenningen og nyforelskelsen ta slutt en dag, men det vil den også i ett eventuellt nytt forhold etter en stund... Bare noen tanker jeg har gjort meg når jeg har vært lei.... Lykke til ) Du tar sikkert det riktige valget. Tenk på deg selv og ikke eventuelle reaksjoner fra omgangskrets..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6744792-uffsliter-i-forholdet-mitt/#findComment-6745159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 19. oktober 2006 jeg er så enig så enig...jeg føler meg fæl fordi jeg sammenligner han med andre og 'holder på sånn' men det er mye bra her og, så jeg anstrenger meg for å se om det kan reddes. (man kan vel ikke forvente å få i pose og sekk..?) men det sier seg kanskje selv, at det ikke funker, når disse tankene faktisk kommer. vi har vært sammen i 2 år og vi er 30 så det er ikke noe fjortisopplegg heller selv om det kan virke sånn nei må nok ta den grusomme samtalen og legge alle kort på bordet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6744792-uffsliter-i-forholdet-mitt/#findComment-6745279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsa .-) på overtid Skrevet 19. oktober 2006 #7 Del Skrevet 19. oktober 2006 jeg har følt det sånn selv, fordi det var så mye vondt som skjedde, vi sleit sånn med å bli gravide, og vi mista en, og jeg blei helt utslitt, og savnet så innmari å bare ha det bra, og at ting skulle gå riktig vei.... var virkelig i ferd med å gå fra ham, men så ombestemte jeg meg, vi gikk til familievern kontoret der vi bodde da, og fikk masse god hjelp, klarte å forstå hverandre mye bedre, og nå er vi gift og har det bra sammen... vi sleit lenge, men sånne ting har også med vilje å gjøre.... vi måtte begge to bestemme oss for å satse, og det gjorde vi! Og nå er jeg jo veldig veldig glad for det! Lykke til! Håper dere finner ut av ting! Ta kontakt med noen dere kan lufte ting med, kanskje dere finner ut av ting, om det er at dere skal gå videre sammen eller hver for dere, så finner dere i alle fall ut av ting... Mange varme tanker herfra! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6744792-uffsliter-i-forholdet-mitt/#findComment-6745353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosyklus Skrevet 19. oktober 2006 #8 Del Skrevet 19. oktober 2006 Anonymus, tenk litt på det vimsa skrev her, og snakke med kjæresten din.. hvis dere snakker om hvordan du har det og hvorfor du reagerer som du gjør, kan det hjelpe dere litt på veien. Ikke gi opp så lett, prøv heller å fikse problemene sammen:) Få hjelp sammen, og gi forholdet en ny sjanse.. Finner dere da ut at dette ikke er noe å satse på så vet dere at dere forsøkte. Da er det ikke mer å redde. Du sier jo også at han har mange positive sider du prøver å fokusere på.. det er kjempebra! Si det til han også! Håper det ordner seg for dere!! Lykke til:) :) Stoooor varm klem til deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6744792-uffsliter-i-forholdet-mitt/#findComment-6745605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå