Gå til innhold

klatring og graviditet


-Johanna-

Anbefalte innlegg

Hei!

Før jeg ble gravid hadde jeg begynt å klatre innendørs i en klatrevegg. Har vært så dårlig den siste tiden at det har vært begrenset med aktivitet, men nå begynner jeg å bli i form igjen, og har blitt litt mer aktiv igjen. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med klatring under graviditet, eller vet om dette er noe jeg kan fortsette med?

Er i uke 12 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har klatra en god del, men klatrer ikke nå når jeg er gravid. Et skikkelig fall rykker godt i rygg, bekken, livmor osv., så jeg tar ikke sjansen. Kanskje du kan prøve deg på litt buldring i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg klatrer, er nå i uke 22, og har brukt kroppssele nesten hele tiden. Det fungerer bra for meg, og jeg kjenner at muskulaturen i bekken/rygg har godt av dette. Klatrer også bare på topptau for å minske effekten av et fall... Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Min klatrevenninne klatret til ca uke 30, den siste delen med kroppssele. Jeg er nå i uke 6 og håper på å få klatret så lenge som mulig! Klatrer også kun på topptau og tar ikke like mange risikoflytt som før. Godt å ha armmuskler når man skal begynne å bære rundt på en liten en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...