Cbabe med lille mannen Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Har hatt et par sinnsyke kynnere, masse tak oppi skjeden og litt oppi magen. Nå var jeg på do og da var det mer blankt slim/utflod enn jeg har hatt tidligere. Litt bekymret nå, bør jeg ringe legen eller normalt???
Cbabe med lille mannen Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2006 Er foresten 27+4 i dag
søskenforsøk Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 hei Kynnere er jo ikke uvanlig. men jeg ville ringt legen bare for å få det sjekket, eller føden for der kan de sjekke med innvendig ultralyd at livmorhalsen er lukket og fin , noe den helt sikkert er. har selv masse kynnere som du beskriver, dro for å sjekke. alt var fint!!!! MYE bedre å sjekke en gang for mye enn for lite!!! Lykke til
Cbabe med lille mannen Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2006 tusen takk for svaret ditt. =) Tror jeg tar en telefon opp på kk jeg. Er vell bedre å være litt for hysterisk. Ser jeg skrev 27+4, det skall visst være 28+4, er litt på tuppa vært våken siden 04.00 i natt
mars-baby Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Men til dere som er plaget med mye kynnere, jobber dere? Klarer dere det? Jeg var plaget med kynnere hos førstemann, og nå er det sannelig på gang igjen, mye tidlegere, er bare 19+2, men leste at kynnere før uke 20 var helt vanlig. Syns det er slitsomt jeg...
ceso Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 been there, done that!! ikke noe farlig i det hele tatt. var ihvertfall det jeg fikk beskjed om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå