Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kan dere vennligst anbefaler noen gode hansker?

Jeg vil ha noen som er myk og praktisk å ha på når barna leker ute plus at de er regntette og holder varmen samtidig.

På forhånd takk for svar

mvh

Fortsetter under...

Skrevet

Til barn på 1-2 år? Min lille har så små puselanker at det konseptet ikke finnes.

Det finnes regnvotter med regntøy på utsiden, da. Jeg kjøpte et par på Cubus i fjor.

Skrevet

Finnes ikke det hansker altså? Må jeg kjøpe votter da?

Ja vel, Ja vel. Det visste ikke jeg!

Skrevet

De sier vel at man helst skal ha votter da det er lettere å holde seg varm på henda da enn hvis man har hansker hvor alle fingrene ligger hver for seg.

Jeg har kjøpt Troll sine votter, de er både vanntette og foret med ull. Har også kjøpt med noen tynne extra ullfleece votter som Troll også har som passer inn i de andre vottene til extra kalde dager.

Skrevet

Blir ikke det vanskelig for barna å leke ute med votter på?

Tenker på at vil gjerne gripe ting? Tenkte det var kanskje letter å gripe ting med hansker.

Blir ikke de irritert eller går det greit ?

Har ingen erfaring om dette, derfor spør jeg her.

Blir takknemlig for svar.

Mvh

Annonse

Skrevet

Mitt barn sine hender er så små at hvis jeg skulle bruke noe tykkere enn tynne ullvanter så hadde hun ikke kunnet bevege fingrene. (jeg sier ikke at det ikke finnes!) Det er jo mulig at ditt barn har større hender enn mitt (vi har bittesmå hender og føtter, jentene hos oss). Men med votter varmer fingrene hverandre.

Sånne "slalomhansker", vet ikke hvor små de finnes for? På sparkjop.no finner jeg de bare i 4/6 år...

Skrevet

Troll vottene har tommeltott for seg selv så man har jo mulighet til å gripe ting da.

Ikke noen stor agresjon med tanke på votter her nei, tror han er fornøyd bare han får være ute ( han går i friluftsbarnehage ).

Skrevet

Har troll sine votter med ull inni vi også, og er super fornøyd med dei. Jenta vår blir rasende dersom hun får på seg votter som er så tykke og klupete at hun ikke får gripe tak i ting ol... men troll sine er ikke så tykke (men likevel varme) at det har gått helt fint.

Finnes sikkert andre også som er gode for barna og leke i.

Skrevet

Oki. Tusen hjertelige takk for svar :-)

Ha en fin dag videre.:-)

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...