Gå til innhold

Klarer ikke stoppe å tenke på det! Akupunktøren sa...

Anbefalte innlegg

da hun satte noen nåler helt nederst på ryggen min, at denne plassen bruker de også hvis de skal sette i gang en fødsel for de som trenger det og at de som er gravide ikke skal ha nåler der!!

Da jeg kom hjem begynte jeg å tenke at hva hvis jeg er gravid nå da? Kan jeg miste spira da? Dette punktet setter jo i gang noe for å få ut babyen. Jeg er på dag 11 etter EL.

Vanskelig å si for dere da.. men hadde dere blitt bekymret? Synes det er litt ekkelt å ringe henne å spørre også. Sambo sier at det er sikkert ikke noe å bekymre seg for, at hun vet hva hun gjør.

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg ville bekymret meg så mye akkurat nå. Det er mer skadelig for spira å stresse for mye!

Men, jeg ville kanskje fortalt akupunktøren at dere prøver å bli gravide neste gang du skal dit. Kanskje hun kan sette nåler andre steder for å hjelpe fruktbarheten ?

Lykke til :)

Sorry.. glemte å fortelle at jeg går til henne for å hjelpe fruktbarheten.. Bare stresser litt her.. Må vel bare stresse ned. Synes bare det var litt rart ettersom jeg leverer temp-skjemaet til henne hver gang, så hun vet hvor langt jeg er kommet i syklusen.

Takk for svar!! Er nok alt for bekymret av meg. Bare tenkte om dette kunne føre til en SA eller noe hvis jeg skulle være gravid. Har ikke noen andre symptomer enn at tanta er på vei, men måtte bare spørre =)

hvis du går dit for å hjelpe fruktbarheten, vet hun helt sikkert hva hun gjør! Da regner hun jo med at dere prøver samtidig med at du går til henne... hun mente sikkert hvis man har kommet et stykke på vei i graviditeten! Du kan jo høre med henne neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...