Gå til innhold

Hei! Et lite spm ang CB Digital g.test


AniBer

Anbefalte innlegg

Må nesten spørre dere som har fått den fantastiske beskjeden GRAVID :)

 

Når dere tok testen, hvordan så testpinnen ut? Var det en eller to streker på den?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet når jeg hadde vært gravid en liten stund... test streken ble faktisk sterkere enn kontroll streken! I begynnelsen var den ltt svakere, men det blir også en svak strek selv m du ikke er gravid.... Så du skal ikke stole på de strekene, men høre på WeTo38......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skal iallefall ikke se på de strekene i testpinnen når man tar den ut for å kaste den. jeg har tatt flere og hørt flere som har tatt de og de viser som oftest to uansett. det står også på pakningen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har skjønt det kan det komme to streker uten at en er gravid - at denne testen er sikrere fordi det skal mer til for å få "gravid" enn to streker... Om det var forståelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at man ikke skal kikke på testpinnen, er ikke det at jeg tror jeg er gravid pga det. Fikk opp feilmelding på den testen jeg tok i dag, var bare nysgjerrig på hvordan testpinnen deres så ut når dere fikk deres svar. Tror jeg ikke fikk nok urin på testpinnen. Er litt sånn at jeg gjerne vil finne ut hvordan ting fungerer :) Må nok en tur på apoteket i dag for å kjøpe en ny g.test :)

 

Takker for svar ihvertfall!!

 

Håper alle kjente har det bra med sine små spirer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde hvartfall CB digital som veldig positiv, tok tra andre tester (QR) - men fikk svært utydelige streker. Da CB digital lyste mot meg med "gravid" følte jeg meg sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...