Gå til innhold

jeg er livredd nå!!!!


mamma til Rinde,Luna og Storm

Anbefalte innlegg

må på jobb om ikke så veldig lenge..men vil ikke..

idag da jeg var på do så oppdaga jeg litt friskt blod på papiret..fikk helt sjokk..

enn om jeg mister? jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei,men tror d er mellom 9-12uker...

 

noen som har opplevd dette og kan gi meg noen trøstende ord slik at jeg overlever dagen?

har legetime i morgen kl.15....

 

huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde friskt blod da jeg ventet min første, men dette mente de kom i fra slimhinnen fordi de er så mye skjørere nå i graviditeten. Men jeg skjønner at det ikke kan være noe artig å gå på jobb nå når du er redd og sikkert stresset over dette. er det mye blod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..ikke så mye som i begynnelsen av en vanlig mens..kansje som spotting før..

men jeg har ikke vondt,men i går kjente jeg mye strekking/stikking...voksesmerter nesten..

kan jo være at det bare har vært mye aktivitet..

om jeg begynner å blø mer så skal jeg ringe lege,men om det ikke kommer mere,venter jeg til i morgen..tror jeg..

 

takk for svar!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette går nok bra skal du se. du får ta det litt med ro og ta litt vare på deg selv i dag.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skal krysse fingrene for at det går bra jeg!!!

De sier det er ufarlig å blø litt, men jeg hadde nok fått panikk selv hadde det skjedd så jeg skjønner at det må være en forferdelig opplevelse, og ihvertfall når du må gå helt til kl 15 imorgen før du skal til lege..

Får håpe du ikke blør mer ihvertfall da, skal krysse fingrene jeg!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har salg resten av uka på jobb..min jobb blir da å sitte i kassa å ta i mot penger(og litt kjeft for at ting de skal ha ikke er på lager..pyttpytt..) så skal nok gå bra..men det blir en laaang dag,ikke ferdig før 20..

 

takk for svar,dere er supre!!!

tenk visst alle babyer var så heldige at de fikk noen som dere til mamma...da hadde verden vært en helt annen=)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...