lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 for denne perioden. Håper den var rimelig tidlig i dag morges, for da har vi ennå enkjangs. Nå er det atter 10 dager med ennå mer venting og spenning. Er nesten til å bli gal av dette. *da var sytet ute* God morgen til dere alle Hvordan ligger det ann med uke 42/43 gjengen? Håper virkelig at noe av oss lykkes denne mnd. Sitter med en følelse av at vi ikke har gjort det. Sambo ha liksom hatt litt problemer med å få junior til å skyte. he he Vært utrolig sliten og stresset i det siste. Men har jo hatt mye sex, så det kan jo faktisk hende at det har klart å kravle seg noen svømmere til riktig sted *krysse fingrene* klem fra
Serial mom Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Ferdig med EL for en stund siden selv,så har vel ikke så mange dagene igjen nå før jeg får dommen!(tror jeg har ikm tirsdag 24/10 ,har ikke tellt dager så nøye denna pp'en,gadd ikke!) Har ingen følelse for åssen det har gått,er relativt avslappa til selve prosessen nå,dette har jo tatt sin tid... Vi har iallfall truffet EL,som alltid,så har vel en fair sjanse iallfall!:-) Grått i Oslo sentrum idag,håper det ikke skal regne sånn som igår,var sugen på en bytur idag,shoppe litt og sånn :-) Tar jeg kjempefeil om jeg tror jeg husker at det var du som har mista en del ganger,lioevr? Sliter litt med å holde oversikten over alle her inne,kommer stadig nye til,og mange forsvinner videre inn på 1.tri! Har selv vanka her inne siden påsken 2005. Krysser fingrene for at det sitter en spire å lurer hos deg nå,lioevr!
attpåklatt!! Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 God morgen til deg og, og vel overstått el... hehe! Eg tror eg hører til 43 gjengen... og i går tok eg meg selv i å "føle" meg gravid.. uff!! Jobber iherdig med meg selv... prøver å skru ned forventningene, vil ikke ha for stor fallhøyde når evt tr kommer!!! Blir litt kokko her eg går...går jo på penicillin, og da blir kroppen litt lik som eg er i beg av et sv.skap... men men.. dagene går nå. Skal snart på jobb en tur.. så da går nå denne dagen og, og da er det en uke ca til ikm!!! Ha en flott torsdag!!!!!!!! Klem fra
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2006 Takk for koselig respons eli Er nok jeg som har sliti med å miste ja. desverre. Har hatt 3 SA nå, og håper ikke jeg kommer til å oppleve flere. Blir jo nesten sånn til slutt at man er redd for åprøve, pga den enorme skuffelsen. Vi kom oss litt raskere etter den siste da (tidlig i høstferien) Jeg var litt over 5 uker på vei, så vi hadde håp om at jeg fikk vanlig EL denne mnd. Det har jeg jo også hatt. smile. Så det var jo deilig. Herfra hvor jeg sitter, og kikker mot åsene i Holmenkollen ser det ut til at det kanskje lysner. Er finfint gulskjær over det triste og grå. Håper du får positive nyheter denne mnd, er så slitsomt å gå å vente hele tiden på at noe skal skje. Har ikke vært prøver like lenge som deg, men det tar på uansett! Hvor i Oslo er det du bor da? Jobber med? Alder? Ble nysgjerrig nå jeg. he he
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 hei attpåklatt. Godt å høre at det er flere av oss som blir litt koko. he he. Bare husk at man aldri skal undervurdere kroppens forsøk på å prøve å fortelle deg at den har en liten leieboer. Forrige gang jeg var gravid visste jeg det allerede en uke før IKM, og det før jeg hadde testet også. Vi skal ha lov til å kjenne på kroppen og stole litt på følelsen. Kanskje ikke bli superhappy med en gang, for fallet er som sagt langt, men det er jo lov å ha forventninger smile Skal krysse fingrene for deg også. Husk å fortelle oss hvordan det går da smile
attpåklatt!! Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Det kan du stole på!!!!!!!!! *smile tilbake* Gleder meg til er ferdig på penicillinen, litt lettere å lytte til kroppen då! Var så uggen i går kveld, at det ble ikke noe sengekos... vi har jo ike testet for el, så vi har latet som el hver dag.. høy kaninfaktor med andre ord!!! Men da klarte eg jo å tenke at det sikkert er for at eg er befruktet allerede.. hehe.ganske koko ja!!!! Klem!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2006 ha ha ha. Måtte bare le. De kanintendensene finner du over alt i leiligheten vår og. he he. Gidder ikke teste etter EL jeg heller. Bruker ladycompen min og er veldig nøgd med den finfine apparatet he he nei, nå må jeg løpe til jobben igjen. glemmer ALLTID tiden når jeg sitter her i morgenstundene. ønsker deg en fin dag, og en happy liten spire som klamrer seg fast
attpåklatt!! Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 He he.. Takk for det og ønsker deg en fin dag også!!!!!!!!!!! Må løpe selv eg nå... Tudelu!
Serial mom Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Huff ikke lett det der:-( Har bare mistet 1 gang,men det var jo eneste gangen jeg har blitt gravid,så for alt jeg vet kan det jo skje igjen... Håper dere får litt ekstra oppfølging nå da,det har dere krav på! Du kan heldigvis bli gravid,men det er klart at det hjelper jo ikke om du ikke klarer å holde på det:-( Ser ikke helt til holmenkollen herfra,men har utsikt ned mot sentrum,siden vi bor 5 minutter fra Karl Johan :-) Har ei 2-roms leilighet nå,men vi skal kjøpe hus utenfor Oslo så snart vi finner noe vi liker(og ingen andre byr over oss da,det skjedde nylig da vi bydde på et på Slattum/Nittedal,arg!) Vil jo aller helst ha nærhet til sjø,marka,usjenert stor solrik tomt,dobbeltgarasje,sentrumsnært m.m,men det lar seg knapt gjøre om man ikke kan bruke 10 millioner på hus...:-( Vi får se hvor vi ender henne,har ikke noe bestemt område vi må til,men vil ikke havne i Groruddalen eller i npoen av de andre store bomaskinene,takler ikke når alt ligger så tett! (er jo fra småbyer begge to!) Jeg fyller snart 28,mannen min er 31. Jeg har litt igjen av studiene,så jobber ikke enda. Skal søke meg en liten jobb når vi flytter,men siden vi ikke aner hvor det bli avventer jeg! Hvor holder du til da,siden du ser holmenkollen-åsen? oppi der? Hva jobber du med? (jeg også er nyskjerrig!)
Serial mom Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 Du, jeg ser faktisk åsen herifra,måtte gå å sjekke i vinduet,he-he! .-D Men det er noen hus i veien her og der,så har ikke hele oversikten! Det solglimte du snakka om i et annet innlegg kan jeg ikke si vises fra denna sida iallfall! (er ikke fra Oslo,så alle steder rundt her er litt sånn kaos for meg,kaller alt Oslo jeg!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå