Gå til innhold

Røde varme kinn, eksem?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 7 1/2 mnd har ofte så røde og varme kinn, spesielt om morgenen, noen ganger er detene rødere enn det andre.

Kan det være eksem?

Hun er kun rød i kinnene, ingen flere plasser.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt hadde det mye oh har det av og til nå også. Det var pga. tenner. Er hun tørr på kinnet ? Hvis hun er tørr er det mulig det er eksem eller hun bare er tørr. Hvis ikke, vil jeg gjette på tenner.

Skrevet

Kanskje litt tørr, ikke mye.

hun er slikkelig varm der av å til, å så kan det plutselig gå vekk ila dagen før det kommer igjen neste dag, har vært slik av å på i 1 uke snart

Skrevet

Min gutt var også kjempe varm. Først kun på den ene siden, der kom det en tann, også ble han rød og kjempe varm på den andre siden og da kom det en tann der også.

Skrevet

Hun er veldig til å gnage på alt mulig, så da er det kanskje tenner da.

Men jeg kjenner ikke noe når jeg kjenner etter

Skrevet

Kjente ingenting jeg heller. Han var plutselig glovarm på kinnet og det var kjempe rødt. Spurte her inne om grunnen til det og alle svarte tenner. Ja, jøss tenkte jeg. Ser jo ingenting i munnen hans selv om han er desperat på å tygge på noe. Et par dager etterpå så jeg plutselig en grop i munnen hans og der var det altså en tann på vei. Et par dager etter kom det plutselig en grop ved siden av der igjen og enda en tann på vei. Så nå stikker de så vidt opp : )

Skrevet

var det framtennenne som kom?

Skrevet

Ok,så rart de blir sååå røde av tennene.

håper det er tenner jeg da=)

Tusen takk for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...