Gå til innhold

når ble dere kvalme?


<3 Felicia og Jonathan <3

Anbefalte innlegg

jeg er nå 5+3.. når kom kvalmen deres.. hittil er det for det meste bare ømme pupper hos meg.. jeg vil egentlig ha flere symptomer...he he.. det er fordi jeg er så redd for at det ikke skal være liv i den lille spiren min.. dette er kanskje en normal tanke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår kom kvalmen, 7+2. Trodde jeg skulle slippe unna men... Men jeg kaster ikke opp da (foreløpig ihvertfall) så jeg skal vel ikke klage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært små kvalm hele tiden. Men begynte vel å kaste opp når jeg var 5+6. Er 6+1 idag. Kastet ikke opp igår. Da tok jeg det med ro, og drakk bare te og vann den første timen. Etterhvert spiste jeg litt frukt, og så litt "rett i koppen" suppe. Går som regel bedre utover dagen med meg. Kan spise vanlig middag...I små porsjoner..Sist var jeg ikke så dårlig om morgenen, men mest om ettermiddagen. All ,middag kom opp:§

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm i begynnelsen av uke 7, og det varte ca. ut uke 9. Frem til da var jeg oppblåst i uke 4-5, og trøtt uke 5-7...byttet litt på med symptomer - trivelig å ha litt av hvert. :)

Nå er jeg 10+0 og har bare ømme pupper om kvelden/natta.

Om du er heldig er det kvalme på gang like rundt hjørnet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble kvalm rundt uke 7, og ble så bedre i uke 9. i dag er jeg 11+6 og har spydd tre ganger! over ei uke siden jeg sist kastet opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg ble kvalm i uke 8 - er i uke 11 nå, og det har ikke sluppet taket enda.. Ellers er puppene utrolig ømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...