Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Våkna tidlig gjorde jeg og.. sukk... Men men, jeg er nå 20+1 i dag, halvveis! Jippi!!
HMS *endelig mamma* Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Hei Vibeke! Gratulerer med halvgått løp! Fortsatt lykke til videre!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 Tusen takk=) Jeg feirer det med kvalme og knekkebrød. Jeg skulle liksom være ferdig med kvalmen.. ! Jaja.. får bare leve med det.. Hvor langt er du kommet da??
HMS *endelig mamma* Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er 27+2 i dag.. 89 dager igjen til termin. Tida flyr! Synes ikke det er lenge siden jeg gikk rundt og bet negler mens jeg ventet på de magiske 12 ukene.. :-) Isj, den kvalmen er noe herk! Kommer fortsatt tilbake med jevne mellomrom her også, men verst er halsbrannen.. Blæhh!!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Åh bare 89 dager.. Så bra da=) Syns faktisk ukene etter uke 15 har gått fort.. Er ikke plaga med halsbrann jeg faktisk.. Det er jeg glad for, for det er ikke noe behagelig.. Men du vet, mye halsbrann=mye hår! Nå skal det sies at jeg ikke hadde halsbrann med jenta mi på 5 hadde masse svart hår.. hehe.. Fortsatt lykke til=)
verdensfinestejente Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Gratulerer! Halvveis er stas! Var der for ca en uke siden. Min termin er 5/3. Du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå