Gå til innhold

Expat, Blomman eller noen andre som vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bør babyer over 6 mdr få i seg 500 ml mm/mme daglig? Jeg får bare ca 430 ml i jenten min:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det inkl grøt da? De vanlige i butikken som blandes med vann?

Skrevet

Ja, det er inkludert væsken i grøten:( Og jeg gir ikke vann, kun mme som tørstedrikk fordi jeg ikke får i henne mer enn ca 430 ml daglig.

Skrevet

Hvor stort er barnet (er det lite er det ikke nødvendigvis ille?)? Hva sier hs? Når barnet får fast føde og mme skal de gjerne ha drikke som ikke er mme i tillegg. For det er kanskje slik at ditt barn ikke er så glad i melka...? PRøvd andre merker? Egentlig burde du snakke med hs om dette, slik at dere finner et bra opplegg for dere, spesielt. Er det å få væske i barnet som er problemet, så tar vårt barn gjerne solbærsaft når allt annet ikke går. Slike ting må du da ta opp med hs... Kanskje er alt ok!

Skrevet

Takk for svar Expat.

Ungen er passe lang og passe tung hun:) Og blid og fornøyd. Hadde ikke reagert på noe hvis jeg ikke hadde fått høre at de anbefaler inntak 500 ml melk daglig.

Bare lurer på hvorfor 500 ml anbefales, er det pga ingrediensene i melka skal bygge opp skjellettet eller noe sånt?

Skrevet

Noe sånt. Ta en kjapp prat med hs, du, så får du et matbusjett som passer for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...