Gå til innhold

Jeg gruer meg til å gå gravid!

Anbefalte innlegg

Var så utrolig dårlig sist, og har ikke så gode minner om svangerskapet. Lovet meg selv at dette skulle jeg aldri gå gjennom igjen, men nå sitter jeg her da. Gravid. Joda, barnet er ønsket, gleder meg til å bli mamma igjen! Men jeg kjenner den dårlige følelsen komme innover meg nå. Uff, måtte bare få det ut :(

Fortsetter under...

Du er ikke den eneste som føler det sånn. Jeg kjenenr ei som gjerne skulle hatt nr 3, men hun var så dårlig under svangerskapet med nr 2 at hun fikk mannen til å sterislisere seg for å slippe å gå gjennom det en gang til. Du trenger ikke å like svangerskapstiden selv om du gleder deg til å barnet kommer.

Uff ja, det er liksom ikke graviditeten jeg har gledet meg til men det å få et barn. Og 9 mndr er lenge... Du er nok ikke den eneste som gruer deg, det er klart at har man et svangerskap med mye plager så er det ikke noe gøy i forhold til de som ikke blir dårlige i det hele tatt. Men som Krokodillemor sier, to svangerskap kan være helt forskjellige, så vi får krysse fingrene for det!!

Lykke til videre da!

Skjønner lissom litt hva du mener selv om det er første gangen min da... er 10+3 og har allerede vært mange uker med syk kvalme, svimmel, vondt i huet, null energi osv... er heldigvis litt bedre nå, men håper jo såklart at det gir seg snart... 9 mnd med dette frister ikke... Dessuten legger det en stor demper på det at man faktisk ER gravid... Er jo så mange som tripper rundt og er så overlykkelige for at de er gravide... jeg vil også orke det snart! :P

Nei det er ikke så greit. men ikke ta sorgene på forskudd. en venninne jeg hadde var sengeliggende pga av kvalme og oppkast til uke14-15 da begynnte hun å komme seg på fote igjen. og sjanglet seg gjennom de siste mnd. med nr to hadde hun det helt fantastisk, ingen kvalme og masse eneregi. sånn kan det gå. Jeg ligger stort sett i senga med spybøtte ved siden av (idag orket jeg å stå opp å gå litt på nettet). skulle gjerne sluppet dette men klager ikke, vi strevde i mange år og jeg kjenner folk som ikke kan få barn. da klarer jeg og overleve, selv om jeg av og til føler at jeg ikke orker.

Annonse

Takk, jenter :) Jo får virkelig håpe det blir bedre denne gangen. Jeg var stort sett sengeliggende sist, så hvis jeg bare blir noe bedre, får jeg være fornøyd!

Litt godt å høre at andre heller ikke gleder seg villt til å gå gravid. Føler det er så mange som ikke kan få skrytt nok om hvor herlig det er å være gravid, men hører liksom ikke så mange som synes det er pyton. Får litt sånn "dårlig mor" følelse av å ikke glede seg over graviditeten, men man burde vel ikke føle det :(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...