Tredjegull Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 ...den andre tråden ble så lang. Så jeg laget en ny jeg... Men ser du de kraftledningene i området der Rikke er nå? Klem fra en litt trøtt
Tredjegull Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2006 Det er bare så bra, for de tror jeg slutter et stykke før den skytebanen:-) Tror du hun slår seg ned i nærheten der for natten, eller går hun rundt enda? Jeg blir så ivrig når jeg får kontakt med deg jeg, så jeg klarer ikke å la være å stille flere spørsmål. Men håper du forstår min iver:-) Tusen, tusen takk for at du bidrar! Sender ikke melding til eieren nå, for han er ganske så sliten. Og han finner henne ikke nå i natt alikevel... Men i morgen tidlig så drar han nok til skytebanen med Aia vil jeg tro. Om du har mulighet til en liten oppdatering i morgen formiddag hadde jeg blitt enda mer takknemmlig enn jeg er nå:-) Du er virkelig en snill jente som fortjener så mye ros å skryt:-) Da tar jeg kvelden, og ønsker deg en riktig god natt:-) Nattaklem fra
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 hvis jeg har noen bilder skal jeg bidra vet du. natta.
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Åh ja sorry glemte å svare. ja eg trur hun sover der nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå