jakm80 Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hva anbefaler dere? Ser gracoen er mye billigere. Hvilke slår best ut i test? Skal kjøpe i morgen, maxicosien kommer på 2800 kr og gracoen 1500 kr!!! Stor prisforskjell, men vil ha den som er best og hadde egentlig tenkt maxicosi, men er nå usikker... : (
solstråle:-) Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Vi har kjøpt maxi cosi sin nettopp fordi den fikk best i test for litt siden, men jeg tror nok graco sin og er veldig bra....
hønepøne;-) Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg kjøpte graco med base etter anbefaling fra hun på butikken. Den har en mye bedre hodestøtte for nyfødte sa hun, i tillegg til at den er mindre bratt i ryggen. Men du blir nok fornøyd uansett valg!
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Graco ble slaktet i en test i foreldre og barn for et par nr siden. Festene løsna, slik at om det hadde sitti et barn i sete og de hadde krasja i 60km så ville ungen rett og slett blitt kastet ut av sete. Så bilde av sete etter testen, så ikke ut. Men det er jo sikkert ulike modeller osv, husker ikke modellen bare at det var fra Graco
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Har selv kjøpt Maxicosi med base. Kunne fått låne en Graco med base, men vi har kjøpt Quinny vogn som Maxicosi Cabrio passer til, og dessuten hørte jeg også at Graco løsnet under test, og det skremte oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå