Gå til innhold

sover babyene deres i mørkt rom? helt mørkt? hvorfor/hvorfor ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har på et bittelite lys, sånn i stikkkontakten lissom.

innimellom må han sovne i lyset, ellers blir han hysterisk, jeg har ikke helt vendt han til å sove i mørket ennå

Skrevet

nei har nattlampe, sånn oppladbar gummi lampe,

grunnen er egentlig at jeg skal kunne se litt inne på rommet når jeg går inn for å sjekke.:-)

Skrevet

Rommet er helt mørkt, men døren står på gløtt og i gangen utenfor så har vi på dempet belysning. Dette med lys på i gangen er mest for vår egen del, at vi skal se noe. Babyen foretrekker å ha det mørkt når han sover;)

Skrevet

Naar jeg legger henne og hun sovner saa er det et lys paa i rommet hennes. Jeg slaar av det lyset naar jeg gaar og legger meg. Jeg lar doeren staa paa gloett, og det er lite nattlys der inne.

Skrevet

Akkurat det samme her. Har alt lys slått av, mens døren ut til gangen står på gløtt. I gangen er lyset også slått av men toalettdøren står på gløtt med lyset på og den slipper akkurat nok mikroskopisk lys inn til både hennes og vårt soverom.

Skrevet

Det er helt mørkt inne hos han. Bare innbiller meg at han sover bedre da! ;) Lys på i gangen, sånn jeg klarer å se inn til han.

Skrevet

Helt mørkt..vet ikke hvorfor,bare ble sånn.

Skrevet

Helt mørkt, vil ikke venne han til å ha lyset på da jeg har hørt negativt om det om de blir vandt med det. Vanskelig å venne de av med det også har jeg erfart

Skrevet

Her er det helt mørkt på rommet og døra oppe en liten stripe som slipper inn bittelitt lys (en liten lampe i stua som står på).

Hun har sovet i mørket om natta siden hun kom hjem.

Skrevet

Har det helt mørkt inne å rommet hans men lyset på kjøkkenet står på. Han har soverommet tvers over gangen for kjøkkenet. Døren hans står på gløtt og han får litt lys der inne, mest for at jeg skal se han når jeg sjekker. Ellers har jeg prøvd nattlampe men da våknet han mye og trodde det var på tide med action...hehe

Skrevet

helt mørkt siden hun ble født. Syns det er greit å venne henne til det med en gang (døra står litt på gløtt frem til jeg legger meg,etter det lukker jeg den,sover på eget rom). Om hun blir mørkeredd senere når hun blir større,så kan hun heller ha på lys da :-)

Skrevet

Helt bekmørkt=O) Jeg føler meg frem til han når jeg sjekke han eller gi han smokken.

Skrevet

Helt mørkt ja... alltid gjort det.

Skrevet

Ja, tassen sover i helt mørkt rom, det har han gjort siden han ble født, først på vårt rom, og så på sitt eget rom. Vi har en liten lommelykt stående utenfor døren hans til de gangene han våkner og vi må inn og putte i smokken;)

Skrevet

Har det helt mørkt ja. Om noe lys står på ligger hun bare og ser og ser.

Sovner veldig raskt når lyset er av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...