Gå til innhold

klarer ikke slutte å spise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Desverre, har det på samme måte. Kan nesten ikke kjøpe noen ting uten at jeg spiser det.

Hva med å ha et stort glass iskaldt vann med en dråpe sitron stående foran deg? Litt lettere å ikke finne frem noe godt hvis man har noe annet tilgjengelig.

Marsipanpølser sklir rett ned hundre ganger daglig.... Å herregud jeg som vanligvis er et middagsmenneske!!! Og i natt drømte jeg at sambo hadde gitt bort alle de hjemmebakte skolebrødene jeg hadde i fryseren - jeg ble rett og slett dritforbanna på gubben - hahahaha godt det bare var en drøm for hans del.......

Jeg er og matvrak nå om dagen;)

håper det går over å ikke blir en vane,,hihi;)

Jeg måtte bake meg sjokolademuffins som sto klar etter turen med hundene i kveld..hadde ikke sjokolade i hus så da måtte jeg på baking ...

Annonse

Mitt råd er som følger: drit i samvittigheten!!

Tipper matlysten går i rykk og napp hos deg som hos oss andre.. jeg har hatt det som deg, jeg også... akkurat nå spiser jeg kjempelite og blir kvalm av alt, men vet at vips! så kan det snu og så er jeg matvrak igjen...

Vi nærmer oss uansett slutten, så jeg tror ikke det er noe krise at vi spiser det vi har lyst på, jeg!

:-)

hihihi,ingen begrensninger her heller dessverre..:-(

Spiser alt jeg kommer over!

1kg pistasje is og en box pepperkaker glir rett ned, og sjokolade, julebrus,smågodt.....hjelp :-(

Heldigvis bare 7 uker igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...